Coco van Dreamegirl voor het eerst voor de kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:02

Dit is jammer genoeg met recht je paard voor de kar knuppen.
Erg gevaarlijk zo.
Ik sluit me bij de anderen aan, neem les van iemand die er verstand van heeft. Je wilt vast niet in de statistieken van de menongelukken komen.

Goedgekeurd onderschrift :)



Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:11

Je twijfelde ook niet, maar je was trots op je paard, die voor de eerste keer voor de kar geweest was.
En terecht, want als dat paard niet zo superbraaf was geweest waren er de grootste ongelukken gebeurd.
Bij mijn paard had ik dit echt niet hoeven doen toen ik er mee begon.
Die was er vandoor gegaan, en had heel de boel afgebroken. Daarom heb ik m ook beleerd samen met iemand die er verstand van had.
Ik had dat niet, en ik wilde er niet mee verongelukken.

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:04

dreamegirl schreef:
maar de mensen die nog steeds raar reageren die moeten eerst maar eens kennis met mijn paardje maken en dan pas oordelen dat ze op hol vliegt in de binnenbak. ik heb haar vanaf 5 maand en weet zelf echt wel dat ze dat echt niet doet.

de rare mensen eerst mijn paard maar eens leren kennen en dan pas oordelen over het paard en kar vindt ik. Lachen


Uit deze 2 zinnetjes maak ik op dat je er nog steeds van overtuigd bent dat jou niks kan gebeuren. jammer dat je niet wilt snappen hoe gevaarlijk het kan zijn om met een onervaren aanspanning, een onervaren menner en een verkeerd ingespannen paard aan de slag te gaan.
Heel veel succes verder, ik hoop dat je goed verzekerd bent. Ik ga mijn energie hier niet meer aan verspillen, want je doet er toch niks mee. Succes verder. Doei, doei

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers