voor Anna

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 22:26

Lieve Anna zet ze er alsjeblief weer op je hebt prachtige foto's van een heel mooi paard en nogmaals ik bedoel het niet kwaad wil je niet afzeiken etc.
maar dat van het springen etc. dat is mij altijd geleerd en anderen blijkbaar ook daarom geef ik mijn mening. verder niets.
Als ik had gezegd dat je geen paard maar een ezel had hoef je dat ook niet van mij aan te nemen (is voorbeeldje vind ik niet !)
Ik denk dat ik veel weet maar nogsteed kom ik wat tegen van anderen hier waarvan ik denk hey verrek misschien hebben ze ook wel gelijk. ene gewoon vriendjes zijn hoor zijn we hier allemaal en dat gaat super goed. dat van een mtr bedoelde ik ook niet rot want ik geloof je best dat het een mtr is maar zoals die foto genomen was leek het lager.
maar nogmaals ik heb me een keertje ingeschreven voor paarden groen 80 cm eitje dacht ik ik ging parcour lopen en toen was die 80 cm wel akelig hoog......
Ene ik bedoel het dus niet als kritiek iedereen moet zelf weten wat hij/zij het beste lijkt okeej?
Hoop dat we nu vrolijk verder kunnen bokken
groetjes
Kim

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:51

Ik durf die fotos er echt niet meer op te zetten. Vorig bericht kwam er alleen maar ruzie van..Ik weet dat je het niet kwaad bedoeld nimber en ikw eet dat die hindernissen laag lijken en dat komt misschien doordat ze genomen zijn vanaf de bakrand (iemand zat erop en nam de fotos) dus vanuit de hoogde. Maar daar gaat het niet om, ik vind dat ongeloof van sommige zo jammer.
En oja mijn paard wordt 21 mei 4 jaar. En ik spring pas sinds een maand met haar onder zadel, daarvoor alleen los en dan ook wel heel hoog ja, maar dat is mijn eigen keus. Ik vind haar voor los springen op grote hoogde namelijk wel klaar. En dat is mijn menig!!!! Dus aub geen verdere discussie hieraan, ik leg alleen maar uit.
En of ik nu rustig verder kan bokken?? Nou ik denk het niet, ik weet niet eens meer hoe ik nu moet reageeren zodat er niet van die nare discussies komen door mijn schuld...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 22:53

Tja misschien gewoon lekker mee bokken ?
Ik ga de smiley's beter bestuderen.
Ik merk dat sommige mijn berichtjes helemaal verkeerd oppakken dan dat ik het bedoel dus misschien dat als ik er heel veen Lachen
erin zet dat beter gaat?
Ene als je trots bent op je paard zegt dat toch genoeg maare fijn dat het is 'uitgepraat!'

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:54

joh, als je kijkt wat ik allemaal al over me heen heb gehad (op horses en hier), en ik ben er ook nogsteeds hoor!!!!!
iemands onderschrift (kitty ofzo??)
NIET MOKKEN, LEKKER BOKKEN!!!!!!!

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:03

Jij kan er misschien wel tegen maar ik niet... Vooral niet als er zoveel mensen tegen me zijn die ik niet eens ken. Dus ik bedoel gewoon mensen die om niets iemand afzeiken. Of alle kleine mini minpuntjes weten te benoemen en geen goed woord hebben te zeggen. Als je aan mijn paard komt kom je aan mij.. Sorry dan heb ik geen zin meer om hier op bokt te praten.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:15

lieve anna,
als je kijkt hoevaak ik op een site, chat, of irl commentaar krijg dat ik op honey rij. Ik rji nog steeds, ik chat nogsteeds, en ik bok nog steeds.
Origine is JOUW paard, en JIJ moet weten wat JIJ daarmee doet.
Het voordeel van "adviezen" via internet is dat je er 2 dingen mee kan doen.
Je kan het gebruiken, of je kan het naast je neerleggen en denken LB!!!! (lekker belangrijk dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:35

Heeee Anna, laat je niet kisten hoor! Lekker blijven Bokken! Ik heb heel die verduvelde foto's niet eens gezien, wat is er in vredesnaam aan de hand?
En wat is er dan mis met springen met een vierjarige? Moet je niet elke dag doen, maar kan toch prima? Bij ons springen ze ook gewoon met dat jonge spul hoor, eerst los of aan de longe, en als ze dat een paar keer gedaan hebben, dan onder de man. Elke donderdag. Iets mis mee? Dacht het niet toch?

Dus eh.... wat er ook precies gebeurd is, niet zomaar weggaan hoor, ik ben hartstikke benieuwd naar je. Ik zag dat je helaas niet meer in kon schrijven voor het weekeinde in mei, maar misschien wordt dat wel verzet ivm MKZ en dan kun je volgende keer wel gezellig mee.

Tot Bokt?
Sonja.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 01:39

Gewoon lekker blijven bokken, hoor Anna. Laat je niet kisten. Ik heb gelukkig wat dit betreft geen verstand van leeftijden en het beginnen ergens mee (alleen rijden pas vanaf +/- 3 jr). Dus ik zal er verder ook geen meningen over kunnen geven. Maar Origine is van jou en jij bepaald wat er gebeurd. Kijk gewoon of er tussen de bepaalde meningen misschien wel een kern van waarheid in zit en misschien dat je er een goed idee uit kunt halen. (niet specifiek op het dit onderwerp bedoeld hoor). Dus gewoon lekker blijven bokken.

Pling Knuf Mayo Pling

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:17

Mijn idee, gewwon blijven bokken. Enne, ik weet dat je ze niet meer wilt plaatsen, maar ik ben toch heel erg benieuwd geworden!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:26

Ja ik ook!

En Anna, ik zou gewoon lekker blijven komen.. Dan kan je volgende keer vragen of Heike of Bart nare reacties weg willen halen.. (als ze dat doen?).. Maar wel blijven komen he!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 10:27

Het waren echt hele mooie foto's hoor......enne kop op meid.......laat je niet kisten en kom gewoon weer gezellig bokken!!!!

Jacqueline

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 11:28

gewoon lekker blijven bokken zoals iedereen al zei het is jouw paard en niemand heeft daar iets mee te maken

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 11:34

Dank je.

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 12:19

Mijn arme Anna, kom maarrrr hier en niet huilen!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 19:41

Hm... Tsja en Anna, je moet maar zo denken, die discussies zijn over het internet al snel gemaakt. Zij kennen jouw paard niet en weten niet hoe ze is. (Ik ook niet)
Je moet maar proberen om je eigen ding te doen, en als er commentaar op komt...? Tsja, nou ja. Ik probeer er dan overna te denken, hebben ze in mijngeval gelijk Ja of Nee. En dan ga ik vrolijk verder met wat ik deed!

Zet hem op!