Zwaaiend paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 21:03

Speciaal op verzoek van Karin.

Dit is tijdens het groeten bij onze laatste proef.
Ik hoop maar dat hij het a.s. zondag niet nog een keer doet. Ik heb niet weer zin in een 2 van de jury.



[img]../upload/160/duyk002.jpg[/img]


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 21:44

Ik heb hem als het ware opzij getrokken. Niet echt trekken maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Daarna heb ik hem op de volte gezet en 8tjes gemaakt, todat ik vond dat we weer verder konden.
Na afloop zei de jury dat ik dat goed had gedaan. De volgende keer moest ik wel proberen om de proef meteen voort te zetten. Maar als dat niet lukt moet ik het lak aan de jury hebben en eerst zorgen dat ik "veilig" verder kan gaan, zoals ik ook toen had gedaan.


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 16:10

Het is inderdaad geen lolletje als hij dit doet.
Verward Maar op dat moment was ik helemaal niet bang (en dat terwijl ik voordat ik hem kocht niets van steigerende paarden moest hebben.) Ik had niet het idee dat hij me in gevaar wilde brengen.
Ik heb hem inderdaad uit zijn evenwicht gehaald waardoor hij weer op vier benen ging staan. Dat werkt het beste bij hem. Ga je hem op dat moment de sporen geven wordt het alleen maar erger (en ik verlies mijn evenwicht dan)
Hij heeft het één keer nog rechter gedaan, en dat was langs een 80-kilometer weg. En toen was ik echt niet blij! Boos! Hij was kompleet in paniek. Hij zag het zoveelste ingespannen ponytje op hem afkomen en dan gaat hij helemaal flippen. (Eigenlijk wel raar dat zo'n groot paard bang is van een ponytje)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers