Op vrijdag werd de dressuur verreden. Online was in opperste stemming

Zaterdag terug voor het springen. Het parcours stond niet bepaald aan de maat, zeker voor een kampioenschap. Online was gelukkig niet zo onstuimerig als met de dressuur en we reden een fijn parcours.
Helaas net op de laatste hindernis een balkje

Daarna de cross. Na de problemen om de slootjes in de training in Maarsbergen en de stop en Arendonk was mijn vertrouwen in het springen van greppels, slootjes etc niet echt goed. Tijdens de klasse L twee weken geleden bleek dat er op het terrein de nodige trackheners en gaten stonden. Thuis een greppel gegraven en iedere dag er een aantal keren over gesprongen. Ook de pallisade (hindernis 16) nagebootst met een grote houten plaat.
Samen met Bento de cross verkend die vetrelde mij dat ik gewoon hindernis 2 moest voorstellen omdat die dezelfde afmetingen had, alleen zonder die bloemetjes. (... dus met een groot gat .....).
Dus vol goede moed met Online van start.
Hindernis 1:
De eerste 2 hindernissen gingen lekker.
Door de zon kon ik 3 (bosinprong) moeilijk vinden en op 4a kreeg ik een verkeerde afstand en een beetje een noodsprong. Verder lekker door gegaloppeerd tot 6, de eerste trackener. Online even extra aangemoedigd (en mezelf). Ik zag Lielle met een compleet gezelschap bij de hindernis staan

De route de pasage bijna voorbij gereden om dat een of andere $#$% er een consumptietent recht voor had gezet.

De hindernissen daarna gingen lekker. Op de weg terug naar het terrein stond 'Het gat'.

Door naar het water:
Zonder problemen ....
... en er weer uit
De beek na het water was een lastige draai, maar die ging lekker.
Tot slot nog doorkachelen om niet teveel uit de tijd te lopen en op naar de laatste hindernis:
Foutloos en 3 seconden buiten de tijd. Niet slecht dus voor de zwaarste cross uit mijn SGW carriere.
Lekker uitstappen en iedreen vertellen dat je foutloos bent.
Online had daar niet zoveel boodschap aan en wilde eigenlijk alleen maar terug naar de trailer.
Dit was uiteindelijk goed voor een 12e plek en dus nog net een prijs!