Rijfoto's deel 2 :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Rijfoto's deel 2 :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 17:24

Nou , na deel 1 komt deel 2 (logisch)
op deel 1 staat ook 'het verhaal' Knipoog

[ITP] Rijfoto's deel 1 Knipoog
[ITP] Rijfoto's deel 3 Tong uitsteken

Nou, daar gaan we weer:

Ja, hier hangt de slof dus duidelijk te kort: (en het was nog een beetje inkomen he, na een dag stil staan Knipoog )

Afbeelding

Aiaiai…. Mijn ellebogen…

Afbeelding

Galopje:

Afbeelding

Afbeelding

En weer even draven…

Afbeelding

Hihaaaa…!

Afbeelding

Pianohandjes…

Afbeelding

VRAAGJE: Hoe doen jullie dat nou met je zweep, want als ik m’n zweep vast heb, dan krijg ik pianohandjes, hoe houden jullie je zweep, ik krijg er nl. als ik em expres omhoog houdt kramp van in m’n handen Scheve mond )

Afbeelding

Afbeelding

Oja, mijn cap zit ooka ltijd scheef… Boos!

Afbeelding

En het dekje had en op dat onderlegding afgegeven EN op Fabiola zelf *LOL*

Galopje…

Afbeelding

Het bewijs dat ik toch ook wel recht voor me kon kijken Lachen

Afbeelding

Lief voetje…
Afbeelding

Zo, en dan komt straks deel 3 Haha!

Klik hier voor deel 1: [ITP] Rijfoto's deel 1 Knipoog
en deel 3: [ITP] Rijfoto's deel 3 Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Fabjuhlover op 13-07-03 18:03, in het totaal 4 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:27

paarse bandages??? *LOL*

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 17:28

ja idd

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 17:29

vond ik leuker dan donkerblauw Knipoog maar binnenkort RODE Haha!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:42

leuke foto's! mooi paard trouwens...

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 17:43

dankje Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:30

Ik vind dat je een mooi paard rijd, maar (sorry dat ik het zeg ook al heb je gezegd waarom) ik vind het zonde dat je met een slof rijdt. Met slof rijden is nu eenmaal een kunst apart. Ik wil je helemaal niet aanvallen maar misschien is een thiedemann een fijne hulpteugel als je er een wilt gebruiken. Je kunt dan lekker op jezelf letten en het werkt alleen in wanneer het paard echt te hoog komt met zijn hoofd.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:34

hoi
is dit niet bij de molshoop of hoe je dat ook schrijf Knipoog Scheve mond

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:03

leuk paardje!
volgens mij mogen je beugels een gaatje langer of zie ik dat verkeerd?
ben het verder met Fabienne eens

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 13:40

ja beugels kunnen idd wel iets langer. Is idd De Molshoop. Maar echt, jullie kunnen over die slof vertellen, maar ik heb daar niets aan, oke? Het is het paard van mijn instructriuce en zij zegt met slof rijden, dan doe ik dat. In mijn ogen is wat zij zegt het beste, het zal best dat dit niet zo is, hoor.

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 13:41

Nogmaals, als het mijn paard was had ik NIET met Slofteugel gereden. Maar helaas is het niet mijn paard en op de molshoop rijden heel veel mensen met een slofteugel (kinderen rond de 12 jaar) en ik zeg niet dat dat slecht is, want ze gebruiken hem opzich niet al te verkeerd.

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:01

leuk paard heb je
en mooie foto's
alleen net als mij moet je ook een gaatje langer gaan zitten

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 17:54

ja idd dat zag ik na deze foto's ook jah, dus het is ook zeker nbuttig als er foto's worden gemaakt, maar ach, na deze foto's ben ik hard gaan trainen en het gaat al steeds beter, ik zal m'n moeder over een paar weekjes nog wel een keertje meeslepen Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:54

Leuke foto's hoor.. Maar als je geen commentaar wil op je slof dan moet je hier geen foto's plaatsen. Knipoog
Als jij erachter staat om met slof te rijden, dan rijdt je met slof.. en dan hoef je je op bokt niet steeds te verdedigen hoor Bijna bij elke foto zet je een verklaring om maar geen negatieve reacties te krijgen. Terwijl je graag positief wil horen toch Verward
Doe wat jij vind dat goed voor je is en je hebt instructie dus succes OK dan!

Ik heb ook een tijd met slof gereden hoor. Dus weet waar ik over praat

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 07:53

hoi
ik ben erachter gekomen ja, en ach het zal toch wel bijna afgelopen zijn vrees ik.....

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:19

Hoi,
mooie foto's en erg mooi paardje!

Antwoord op je vraag: Ik laat mijn zweep altijd over mijn dijbeen wijzen en ik heb daardoor nooit mijn handen in de "pianohouding"

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:52

Fabjuhlover schreef:
Nogmaals, als het mijn paard was had ik NIET met Slofteugel gereden. Maar helaas is het niet mijn paard en op de molshoop rijden heel veel mensen met een slofteugel (kinderen rond de 12 jaar) en ik zeg niet dat dat slecht is, want ze gebruiken hem opzich niet al te verkeerd.

Als die in de sloot springen doe jij het dan ook????? Verward

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 10:53

ja, want de meeste kunnen nog niet zwemmen... Tong uitsteken

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:45

mooi paardje!!!!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:22

MirandaB schreef:
Leuke foto's hoor.. Maar als je geen commentaar wil op je slof dan moet je hier geen foto's plaatsen. Knipoog
Als jij erachter staat om met slof te rijden, dan rijdt je met slof.. en dan hoef je je op bokt niet steeds te verdedigen hoor Bijna bij elke foto zet je een verklaring om maar geen negatieve reacties te krijgen. Terwijl je graag positief wil horen toch Verward
Doe wat jij vind dat goed voor je is en je hebt instructie dus succes OK dan!


Dat viel mij ook al op. Je hoeft je niet bij elk fotootje te verdedigen. Niemand rijdt perfect dus je zal toch wel commentaar krijgen.

Leuk paardje trouwens!!!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:40

Op sommige foto's zit je alsof je op een stoel zit, om het zo maar even te zeggen. Met je onderbenen een eind nar voren. Nu lijkt het net of je wel probeert je paard in de krul te laten lopen maar niks met je benen doet. Ik zeg dat het zo lijkt, want het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Een foto is ook maar een momentopname. Cheese!
Ik denk dat je dus een beetje moet letten op je onderbeen, als je die netjes naar achter legt en je hakken uitdrukt, ziet het er gelijk nog beter uit!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:45

Lepeltje schreef:
Op sommige foto's zit je alsof je op een stoel zit, om het zo maar even te zeggen. Met je onderbenen een eind nar voren. Nu lijkt het net of je wel probeert je paard in de krul te laten lopen maar niks met je benen doet. Ik zeg dat het zo lijkt, want het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Een foto is ook maar een momentopname. Cheese!
Ik denk dat je dus een beetje moet letten op je onderbeen, als je die netjes naar achter legt en je hakken uitdrukt, ziet het er gelijk nog beter uit!

Dat wilde ik ook net gaan zeggen, je onderbenen mogen wel een stukkie naar achteren, denk aan de bekende houding, schouders heupen en enkels op een lijn!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 09:10

Leuk paardje hoor, maar je moet idd je beugels wat langer doen. Ik denk dat je dan vanzelf je benen wat naar achteren legt.
En handen rechtop (mag ik eigelijk niks over zeggen... Haha!)

heb je trouwens nog iets kunnen regelen met je moeder?

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 13:38

xtostarlight schreef:
Leuk paardje hoor, maar je moet idd je beugels wat langer doen. Ik denk dat je dan vanzelf je benen wat naar achteren legt.
En handen rechtop (mag ik eigelijk niks over zeggen... Haha!)

heb je trouwens nog iets kunnen regelen met je moeder?

ja voorlopig mag ik Fab blijven rijden, maar die stal is gewoon zo kl"te om het zo maar even te zeggen, dus zit nog steeds een beetje te dubben, van wat zal ik doen, weggaan of bij Fab blijven, kijk Fab is nu alles wat mij nog tegen houdt om weg te gaan.

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:53

Sorry hoor maar ik vindt je argument om met een slof te rijden nogal stom, omdat iedereen waar jij staat met je paard ermee rijdt? als iedereen van een flat afrpingt doe jij het dan ook?

Je kan pas goed overweg met een slof als je goed kunt paardrijden en als je goed kunt paardrijden dan heb je geen slof nodig!
Het ziet er allemaal erg verkrampt, gespannen en geforceerd uit! neem eens goed les, want je paardje gaat nooit beter lopen van een slof, ze gaat alleen maar hangen in je handen en leert niet op eigen benen lopen. Het excuus dat dit je verzorgpaard is en dat de eigenaar vindt dat jij met een slof moet rijden vindt ik belachelijk. Jij bent er duidelijk niet aan toe om met een slof te rijden dus doe het dan ook niet. Zoek anders een ander verzorgpaard waar je wel gewoon je eigen ding op mag doen.
Ik vindt dit nogal zielig voor het paard en jij wordt ook er ook geen betere ruiter van als je je alleen maar bezig houdt met of zijn hoofd wel daar beneden is.

Ik wil je niet aanvallen ofzo, misschien weet je niet beter, maar op deze manier doorrijden heeft geen enkel nut. Je wilt toch ook dat je paardje het werk leuk vindt en niet dat ie maar gedwongen moet worden om in een bepaalde positie te lopen. Als je dit blijkbaar wel leuk vindt moet je het zelf weten, maar dan vindt ik je zeer onterecht bezig en niet diervriendelijk!