tinkerfair fotos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:32

Gisela schreef:
Wat een leuke foto's zijn er gemaakt van Monique en Daniel. Echt super gaaf!!!! Cool

De muziek kenden we al, hartstikke leuk. Onze Flash mocht in de bak meeswingen met Ricardo en Kapanda..... *LOL*

Groetjes, Gisela


wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahhha
inderdaad toen we aan het oefenen waren mocht Flash gratis mee genieten wahhhhhhhhhhhhhhhaha
Maar toen was het puur oefenen in de echte show was het veel leuker natuurlijk..


hele leuke foto's zijn het geworden..
Ik heb Gert maar heel even gezien en nu op de foto kan ik er wat langer van genieten wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaha

erg schattige foto van Ricje..

zijn manen tja wat doe je er aan niks eigenlijk, dat is puur natuur..
Ik gebruik geen groei middel of zo..
Als ik dan oude foto's terug kijk dat hij ze nog zo kort heeft en boven dien naar twee kanten hangend..zijn ze nu inderdaad wel lang..
Maar ja ik zie ze iedere dag en ik weet niet beter dat ze zo zijn.
Ik doe er niks bijzonders aan vlecht ze steek ze wel eens op of dan weer een hengstenvlecht net waar ik zin in heb..zoals nu heeft hij drie grote vlechten er in..
Los hangen in stal of wei is helaas niet meer mogelijk, dan gaat hij er op staan of hij eet ze mee op met het gras of kuil..
Ik borstel ze uit met een zachte borstel en of haal ze uit de war met mijn vingers net zo als je een staart uit pluist.
Ik gebruik geen anti klit spray...

Maar tijdens een show gaan ze uiteraard los..
Voor een show was ik ze en er gaan drie flesjes zilver shampoo in.
met de manen ben ik dan alleen al een hele tijd bezig.
het ontklitten enz..
totaal ben ik 3 uur bezig met wassen poetsen en drogen en vlechten enz..
En dan hebben we nu twee paardjes te doen dus tel maar uit..
en ook de flesjes zilver shampoo wahhhhhhhhhhhhhaha

Maar ja het is een leuke bezigheid, ric vind het douchen in ieder geval altijd leuk, hij wil zo nat als hij is altijd even terug knuffelen of met de water slang spelen..
eerst vond hij het wel eens leuk om op de slang te gaan staan en dan ineens er af gaan zodat er een water explosie komt en zijn vrouwtje ook nat is..lol....

Monique


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 01:07

ooit heeft iemand er echt hard aan getrokken die zei het is nep he??
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhahahhahahaa

nee hoor ik vind die spray niet slecht, gebruikte het eerst altijd, maar ben er mee gestopt..weet ook niet waarom..ik denk te lui en geen tijd om het te kopen bovendien best duur.

Soms gebruik ik kokoscreme, dat kun je kopen bij "t kruitvat bv, is voor kroeshaar..negers gebruiken het bv altijd.
je maakthet warm tussen je handen en verdeeld het dan over het haar, en je borstel vliegt er door.en bovendien ruikt het lekker, althans ik vind het wel lekker..

Ik gebruik een gewone paarden boenborstel met zachte haren..
verder dus veel vingerwerk.

als je met een gewone borstel de manen uit elkaar zal flassen, dan zit je borstel zo vol met manen haar en hou je niks over als je dat een paar maal zou doen..
dat geld trouwens ook voor de staart..

Ik kom eigenlijk zo min mogenlijk aan manen en staart!
Ga ze niet iedere dag doen..minimaal 1 x per week..
Als ric niet op show gaat is hij harstikke vies hoor..
wahhhhhhhhhhhhhhhhahaha viese vette plak manen en zijn staart zit dan ook helemaal geklit..
En vieze poep vlekken op zijn bibs en voorbenen..en het gekke altijd op dezelfde plekken..

mail adres = tinkerwe@home.nl
'je had ook gerust naar me toe kunnen komen hoor, ric is ook niet vies van aandacht en een aai wahhhhhhhhhhhhhhhahaha
als iemand zegt och is i lief, stopt hij meteen en duwd zijn neus in de richting waar het vandaan kwam..
gek is hij niet hoor..
Hij weet donders goed dat na een show hij geaaid word en vertroeteld.
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaha


mag ik de foto's trouwens pikken?

Er is hoop hoor, toen ik ric kocht had hij wel manen maar schots en scheef, ik had ze toen maar even recht geknipt wahhhhhhhahaa
wist ik veel dat dat niet mocht..!!!
Ze waren toen denk ik twee handen breed of zo..en ze vielen toen zowel links als rechts van zijn hals zo dik waren ze..

Gr Monique

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 01:14

Dit was een jaar na de knip buurt..

Afbeelding

Je ziet nog dat ze zo gek recht zijn hihihihih Haha!

Monique


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers