ARABIEREN: Show Tilburg!!! VERLIEFD!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:50

Tssssk...waar is Esprit...prachtige schimmelhengst die wel van zilver leek te zijn Kwijl ? En waar is dat bloedmooie jaarlingmerrietje van Kais? En die supermooie jaarlingmerrie van her royal higness princess *en dan nog wat* uit Jordanie? En die mooie bruine die reserve kampioen werd bij de hengsten... dat leek me wel een leuke one day stand voor Escala... Kwijl En dan dat vosmerrietje met een veulen aan de voet... wat een prachtig mooi koppie had die zeg... niks mis met deze heren trouwens, maar veel te weinig foto's hoor... Tong uitsteken Volgende keer zal ik ook de digi meenemen om plaatjes te schieten...Haha! De foto van Hacedor met voorbrenger is erg mooi trouwens... Lovers



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:17

Hoe ziet Perlamon er uit? En hoe heette die bruine hengst waar Samantha op reed... waarom heb ik nou geen programmaboekje gekocht zodat ik even kon spieken...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:53

Ik heb haar alleeen gezien met die knappe Hacedor en met even knappe mooie bruine hengst... ben dus alleen zijn naam kwijt... Frusty Ze zag er zelf trouwens ook echt heel mooi uit in haar oosters kostuum

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 06:08

Tsssk... dat heb ik je nog verteld Franca Tong uitsteken... maar je hebt niet naar me geluisterd Huilen . Menes heeft zijn laatste jaren doorgebracht op de stoeterij van de familie Kuijff in Nieuwkoop.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:17

Dat was in de VS Franca Knipoog Daarna is het dekgeld volgens mij drastisch gedaald.... dit bedrag was denk ik in zijn "gouden" jaren... en dan nog wel met beperkte dekvoorwaarden... Maar goed, Menes was dan ook werkelijk een prachtig paard... en wat een geluk dat hij die prachtige uitstraling zo mooi door heeft gegeven aan zijn nakomelingen... Ik heb de familie Kuijff wel eens gesproken aan de telefoon en als ik die man zo hoorde denk ik dat Menes geen beter plekje had kunnen treffen om zijn laatste jaren door te brengen...wat een fantastische mensen lijken me dat joh, echt met hart voor hun dieren Lachen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:28

Hmmm... als dat zo is dan heb ik iets waar een grove spelfout in staat... Haha! Daar staat nl. echt in dat het dekgeld $50,000 bedroeg... met beperkte dekvoorwaarden en dat sheikh zus en zo zijn merries over vloog naar de VS om ze door Menes te laten dekken... zal eens gaan zoeken waar ik dat blaadje heb... Ik vond het ook al absurd duur, maar ach... niks verbaast me wat dat soort dingen betreft in de VS... Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:42

Dan klopt het bizarre bedrag dus ongetwijfeld toch... en wel triest dat de eigenaresse van Menes niet in de buurt van hem was op de dag van zijn overlijden... maar on the bright side; ze heeft wel het genoegen mogen smaken een van de meest prachtige paarden van zo dichtbij mee te mogen maken... jouw bruine hengst vind ik overigens ook werkelijk prachtig... Lovers

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:41

Oeps...vergissinkje... Ik bedoel die mooie bruine jongen die uit een merrie van jullie komt Lachen. Menzannab Najm bedoel ik dus... *zucht* wat een plaatje Lovers

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:02

Jaaaaa... die merrie op die bovenste foto vind ik ook werkelijk prachtig... *zucht* Beeldschoon paardje gewoon Lovers Je hebt goede smaak riccardo enne... kom maar op met andere foto's als je er nog meer hebt zou ik zeggen! Haha! Ik vond die jaarlingmerrie van Kais en die jaarlingmerrie in bezit van prinses huppeldepup (respectievelijk nummer 1 en 2) ook echt super... heb je daar misschien ook foto's van? En dan was er bij de merries met veulens ook nog een vosmerrie die enorm veel indruk op me heeft gemaakt... maar welke was dat ook al weer... Frusty ze had een prachtig hoofdje... het enige dat ik nog weet is dat het "begin" van haar manen ingevlochten was en de rest los... Franca??? Weet jij het nog?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:42

Ooooh...wat een plaatje van een veulen, heel vriendelijk hoofdje ook Lovers maar ik bedoel eigenlijk dus een vosmerrie met veulen aan de voet waar ik helemaal weg van was... Ze was net zo ingevlochtenals dit veulen en ik geloof dat ze een heel kleine kolletje oid had (maar dat wat ik niet zeker) en ze had een vrij donker hoofdje... maar haar uitstraling sprak me ontzettend aan... zo heel nu en dan zie je paard waar je hart een klein sprongetje bij maakt en zij was zo'n paardje Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers