Edward Gal en Lingh winnen Breda!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:50

hey zo te zien stond je bijna voor onze neus Wouter Boos! Had ff gezegd dat je ging Knipoog Ik heb ook foto's gemaakt, zal ze zo op bokt zetten, ook heb ik er van Tyrza en de 4spannen.

Wouter, kun je mij de email van Edward PBen??



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:51

Bontje, Falandt, van Grunsven en Teeuwissen naar EK
7/13/2003




BREDA – Teammanager Jan Peeters heeft het dressuurteam bekend gemaakt dat Nederland gaat vertegenwoordigen op het Europees Kampioenschap Dressuur in het Engelse Hickstead (13 – 17 augustus). Het team bestaat uit: Ellen Bontje met Gestion Silvano, Antoinette Falandt met Jarwo, Anky van Grunsven met Gestion Lingh en Arjen Teeuwissen met Gestion Goliath. Reservecombinatie is Edward Gal met Gestion Lingh.

Drie van de vier equipeleden behoorden tot het team dat de zilveren medaille behaalde tijdens de Olympische Spelen in Sydney in 2000. Teeuwissen en Bontje deden dit met hetzelfde paard. Van Grunsven heeft een nieuwe troef: Gestion Salinero. De 28-jarige Antoinette Falandt uit Schiedam is een nieuwkomer in het team. Door haar goede prestaties het afgelopen seizoen met haar Ferro-nakomeling Jarwo heeft zij laten zien tot de top van Nederland te behoren.

“Ik ben blij dat de dressuursport in Nederland in de breedte is gegroeid. Ik denk dat een medaille haalbaar is voor Nederland op het EK”, zo sprak teammanager Jan Peeters op de persconferentie tijdens Breda Hippique dat druk bezocht werd met meer dan 50.00 toeschouwers.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:54



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers