*~*Rijfoto's*~* van Dundee, van vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:56

hallo prompertje even off topic een beetje ik zeg ook niet dat het niet kan of dat ze niet bestaan op die manier maar ik heb dundee in levende lijve gezien en vindt haar er zelf niet echt op lijken en daarom zeg ik van nou vind het niet echt een draver ze is anders als de andere die ik ken. ken behalve de grotere dravers ook wel de kleinere en ook wel die wel op dundee lijken dus het zou kunnen denk het alleen niet.

groetjes fabienne

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 20:01

ik ben het vergeten te vragen Boos! dom he van mij...

Misschien zou het weer wel kunnen doordat dundee best moeite heeft om vanuit de galop in een rustige draf te komen, vaak als ik haar uit de galop naar de draf haal, banjert ze nog een meter of 5 kei hard dravend door, tot dat ze weer in een rustig drafje komt, bovendien gooit ze in de draf ook heel hoog op, al zit ze wel weer lekker door...

Ik weet niet of dit factoren zijn die meewegen of het zou kunnen of niet, ik ken geen dravers, de enige draver die ik ooit gezien heb was een pony nina die maar 2 weken op de manege heeft gestaan, dus ik kan het zelf absoluut niet beoordelen...

prompter

Berichten: 11112
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:28

Och, het maakt verder ook niet uit wat voor paard het is toch? Het viel me alleen maar op. Ik heb je andere verslagje gelezen over de lange beugels, je bent echt heel goed bezig! Ik hoop ook dat je een fotograaf te pakken kan krijgen als je deze week weer gaat rijden, en een ander zadel op Dundee is ook een goed idee. Ik ben benieuwd Lachen !

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 22:40

fotograaf is geregeld Haha!

een hele goede vriendin van mij die gaat mee, die gaat me dan ook intensied begeleiden. zoals constant dingen lopen roepen als. "Hoofd omhoog, hak omlaag, teen naar binnen, schouders naar achteren, binnenteugel er beter bij, hoofd omhoog, meer been eraan, achterhand er beter onder, paard drukt rug weg....

en dan hoeft ze niet eens uit te leggen, maar alleen vertellen wat ik fout doe, zodat ik dat kan verbeteren... gelukkig zijn we erg goed op elkaar ingespeeld, dus weet ze precies wanneer ze in moet houden omdat ik het even niet meer kan hebben. we zijn niet voor niets al 8 jaar de beste vriendinnen!

ow ja en ondertussen gaat ze foto's maken Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:32

Ben benieuwd naar de fotos! Altijd leuk fotos.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:05

Het ging presies wel veeeel beter buiten hè?
Loopt heel mooi aan de teugel!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:17

Ik vind Dundee een leuke pony om te zien en het ziet er ook echt wel goed uit hoor. En tja met springzadels kan ik ook nooit goed zitten.
Ik heb liever een dressuurzadel dan zit je ook veel makkelijker Lovers

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 15:22

Ze loopt mooi aan de teugel *LOL* , maar ik vind dat je voeten iets te veel in je beugels zitten ...

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 15:42

hihi, dat lijkt maar hoor Knipoog komt doordat beugels bij mij altijd om de een of andere reden schuin zitten. Ik zit er echt alleen met mijn tenen in, tenminste aan de binnenkant, aan de buitenkant zitten ze iets verder omdat de beugels dus schuin op mijn voeten zit....