Er staat bijna een paard in de gang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:41

heee Marco die laatste grrrrrrr. zien jullie dat 2 schermen met bokt open oeps hoezo verslaafd. Verward
BTW hij staat op wit ivm mijn werk valt minder op. Ohh wat errug een scherm boktchat andere bokt.

Ja was errrug trost op mijn beestje hij heeft geen stap verkeerd gedaan. Het wordt nog wel een een buitenrit paardje hihi Lovers als hij heeeeel errug oud is).



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-03 22:59 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 14:21

Dat klopt zo´n heerlijk cool paard Cool die kijkt nergens na dus ideaal voor leys.
Wel tof om een keer met mijn eigenpaardje bij mijn huis te staan. Hihihide hele buurt kwam kijken zo van ohhh daar gaat ze altijd heen Haha! .

Heb trouwens ook nog in haar zadel gezeten een woord GAAAAAAAF zeg heel anders *LOL* .

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:54

euhhh ik rij anders nooit met slof alleen als iknaar buiten ga en dan ga ik niet vaak. Leys loopt standaard te diep bij een slof want hij is daarmee verknalt vroeger. Boos!

Trouwens als je het zo goed weet dan wil ik je best met leys de weg op sturen maar risico voor eigen leven. Hij lijkt zo braaf maar dat was hij niet. Maarja wil ook mijn paard niet kwijt. Dit doe ik op advie svan een bekende springruiter bij ons uit de omgeving voor de bestwil van leys en mij.

En BTW Ik ga niet voor een paar ritjes een thiedemann aanschaffen. Ene de slof hangt gewoon los en doet niet alleen in het geval dat Party!! .

Gelukkig is het ook mijn paard en weet hoe hij en enkan zijn. Dus zal het niet onnodig doen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-04 21:57 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 23 bezoekers