*~*Rijfoto's*~* van Dundee, van vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prompter

Berichten: 10917
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:47

Foto 4 is heel erg mooi! Maar ik blijf maar denken dat het een draver is....

Extremely rare and Beyond Compare



prompter

Berichten: 10917
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:41

Mijn eigen dravermerrie galoppeert ook heel makkelijk Shiloh, het zou er dus echt een kunnen zijn. Heb je enig idee hoe oud ze is? Er was vroeger nl wel een draver die Dundee heette (en ja, zo hoor je het te schrijven!)

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 10917
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:45

Of het nou een draver is of niet, het is een leuk paard en jij gaat steeds beter rijden!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 10917
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:28

fabske schreef:
ik vind dundee niet echt een draver om te zien maar ja komt omdat ik met meerdere dravers heb gewerkt die er wel heel anders uit zien dus zou goed kunnen dat ze het toch is. ben er ook wel benieuwd naar wat ze nou is. lijkt ook wel vaak of ze wel wat arabieren bloed heeft???


Ik heb honderden dravers gezien Fabske (mijn man is dravertrainer en ik kom wekelijks op de koersen), en er zitten er heel wat van dit "model" bij. Maar nogmaals, wat voor paard het ook is, Shiloh rijdt haar heel netjes.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 10917
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:28

Och, het maakt verder ook niet uit wat voor paard het is toch? Het viel me alleen maar op. Ik heb je andere verslagje gelezen over de lange beugels, je bent echt heel goed bezig! Ik hoop ook dat je een fotograaf te pakken kan krijgen als je deze week weer gaat rijden, en een ander zadel op Dundee is ook een goed idee. Ik ben benieuwd Lachen !

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers