*~*Rijfoto's*~* van Dundee, van vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

*~*Rijfoto's*~* van Dundee, van vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 20:09

Ik was vandaag gaan vrijrijden, want het was al weer een hele tijd geleden dat ik met haar in de bak had kunnen rijden. Dus fleury was erbij om met mijn mijn camera foto's te maken. Het voelde heel erg verkeerd, maar het zag er toch wel redelijk netjes uit op de foto's. Ik probeer Dundee altijd aan de teugel te rijden. En als je dit vergelijkt met een paar weken terug vind ik het persoonlijk heel netjes. Ik zou zeggen ga lekker kijken en alle commentaar is welkom.

Eerst eventjes in de binnenbak, maar daar was net gesproeid en het was er veel te warm, dus daarna toch maar weer naar de buitenbak.
Afbeelding

Afbeelding

Dus toen toch maar naar buiten. Ik heb niet zoveel zin om heel veel commentaar erbij te geven, dus ik zeg hier maar vast, dat ik weet dat mijn houding echt flut is Lips are sealed Al vond ik dat ik hier nog best redelijk zat, mijn benen ik doe mijn best lieve mensen, maar ik krijg ze gewoon niet onder mijn heup, en ik ben niet de enige het ligt aan het zadel en aan de pony, geloof je me niet, dan nodig ik je graag uit om het uit te komen testen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Hoezo uit elkaar gevallen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen ging fleur er heel eventjes op..
FOEI FLEUR OP DUNDEE ZONDER CAP EN IN GALOP NOG WEL!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EN TOEN HEB IK MIJN ZONDER ZADEL ANGST VOOR 90% OVERWONNEN! Ik ben op Dundee zonder zadel IN GALOP GEGAAN!!! Vork TROTS Vork
Afbeelding

Afbeelding

Toen hebben we dundee nog even afgespoten/gesponst. en weer terug op de wei gezet, waar het eerste is wat ze deed ROLLEN! nadat ze iedereen had laten weten dat ze weer terug was.

Afbeelding

Tja en toen was ze VIES

Afbeelding

Daarna zijn er nog weer heel veel foto's gemaakt van fleur op misting, maar die zal ze straks zelf plaatsen. Ik zal ter vergelijking nog wat foto's van een paar maanden terug laten zien...
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed
Afbeelding

Die laatste foto zegt genoeg denk ik Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Nou commentaar is dus welkom Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 21:00

hey bedankt voor de leuke reacties.

Het is een springericht zadel, waardoor je automatisch met je benen wat naar voren gaat zitten, voor je gevoel zit je dan kaars recht, maar van de zijkant ziet het eruit alsof ik op een stoel zit. En ik ben niet de enige, Antoientte en fleury hebben dat ook al ondervonden.
Mijn beugels zitten echt al heel erg lang hoor, als ik ze langer doe dan schieten ze uit... of ga ik wiebelen met mijn benen, dat lijkt me ook niet goed.
Of het een draver is dat weet ik niet, zou goed kunnen, ze kan heel erg hard draven, maar aan de andere kant IS HAAR GALOP ECHT GEWELDIG! Er zijn maar weinig manege pony's die zo mooi in galop overgaan, en die zo heerlijk zitten in die galop.
En annetje, Ik vind dat het Dundee is, en fleury vind dat het Dunday is, wat ik van fleury best irritant vind. Het is Dundee, dat staat op het hoofdstel en op het zadel, en ik vind het ook mooier, maar goed fleury blijft eigenwijs Haha!
Ik zou op geen ENKELE andere pony in galop zijn gegaan zonder zadel, dundee's galop is gewoon GEWELDIG! ze springt heel netjes over zonder eerst iets harder te gaan, en vervolgens heeft ze gewoon een hele stabiele rug, ik zou het echt op geen enkele andere gedaan hebben hoor!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 13:24

Jobbeltje schreef:
Of het nou wel of niet aan het zadel ligt. Bij de galopfoto's steek jij je benen wel erg(er) af als bij de rest. Gaat ze misschien snel in galop? Dan juist je benen erbij houden. En als je benen niet om je paard liggen kun je ook nooit netjes aan de teugel rijden.
Verder ziet het er wel goed uit hoor! Leuk paardje Haha!


Dit klopt hoor, heb je heel erg gelijk in, ik steek mijn benen altijd heel erg af in de galop en dat moet ik ook afleren. Maar goed, je weet wat ze zeggen he over gewoontes Knipoog Ik blijf mijn best doen Haha!

Thanx voor de reacties Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 21:43

Ze is een jaar of 9 ongeveer, geloof ik. Het zou best kunnen hoor, misschien dat ik zaterdag eens ga kijken of ik er bij de manege eigenaresse wat uit kan futselen. Ze kan opzich wel heel hard draven, maar goed ik weet het ook niet echt... ze zou misschien wel draver bloed kunnen hebben, maar ik denk niet dat ze ooit echt in de sport gezeten heeft.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 19:01

ik ben het vergeten te vragen Boos! dom he van mij...

Misschien zou het weer wel kunnen doordat dundee best moeite heeft om vanuit de galop in een rustige draf te komen, vaak als ik haar uit de galop naar de draf haal, banjert ze nog een meter of 5 kei hard dravend door, tot dat ze weer in een rustig drafje komt, bovendien gooit ze in de draf ook heel hoog op, al zit ze wel weer lekker door...

Ik weet niet of dit factoren zijn die meewegen of het zou kunnen of niet, ik ken geen dravers, de enige draver die ik ooit gezien heb was een pony nina die maar 2 weken op de manege heeft gestaan, dus ik kan het zelf absoluut niet beoordelen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 21:40

fotograaf is geregeld Haha!

een hele goede vriendin van mij die gaat mee, die gaat me dan ook intensied begeleiden. zoals constant dingen lopen roepen als. "Hoofd omhoog, hak omlaag, teen naar binnen, schouders naar achteren, binnenteugel er beter bij, hoofd omhoog, meer been eraan, achterhand er beter onder, paard drukt rug weg....

en dan hoeft ze niet eens uit te leggen, maar alleen vertellen wat ik fout doe, zodat ik dat kan verbeteren... gelukkig zijn we erg goed op elkaar ingespeeld, dus weet ze precies wanneer ze in moet houden omdat ik het even niet meer kan hebben. we zijn niet voor niets al 8 jaar de beste vriendinnen!

ow ja en ondertussen gaat ze foto's maken Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 14:42

hihi, dat lijkt maar hoor Knipoog komt doordat beugels bij mij altijd om de een of andere reden schuin zitten. Ik zit er echt alleen met mijn tenen in, tenminste aan de binnenkant, aan de buitenkant zitten ze iets verder omdat de beugels dus schuin op mijn voeten zit....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers