Ons kerkappartement schiet op, nog 1,5 maand......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Ons kerkappartement schiet op, nog 1,5 maand......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:32

Eindelijk weten we de oplevering, het zal in de eerste week van september worden Haha! Gisteren mochten we weer even binnen kijken en troffen we daar een bijna klaar appartement aan. Het inpandige terras is vrijwel af en de badkamer en toilet zitten er nu ook helemaal in. Elke keer als ik binnen ben geweest kan ik bijna niet wachten tot het eindelijk zover is!

De Loggia, bijna af.....
Afbeelding

Gezien vanuit de toekomstige eetkamer Haha!
Afbeelding

Vanuit de toekomstige keuken
Afbeelding

En als laatste een stukje badkamer, die zit er nu helemaal in met radiator en al.
Afbeelding

Ik kan niet wachten totdat ik alle spullen mag gaan verhuizen......


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:42

Kiekie schreef:
Ha ha wat leuk, ik kom er elke dag langs als ik naar mijn werk fiets en ik vroeg me al af hoe het er van binnen uit zou zien. Heel erg mooi! Wij wouden er ook heel graag wonen maar hadden geen optie meer, jammer.


Kom maar een keertje binne kijken hoor als het klaar is Enneh....... er staan er nog een paar te koop............... Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:47

Melis, Steffi, Kiekie, jullie zijn van harte welkom hoor. Aankondiging van een houswarming krijgen jullie nog wel Knipoog

Prima en ik gaan tijdelijk een maand bij zijn moeder in huis wonen (op hoop van zegen dat het allemaal goed gaat Bloos )

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 06:59

Kiekie schreef:
Hoeveel moeten ze kosten?? Ik zou graag en keertje komen kijken als het af is, hou me maar op de hoogte!


Kijk eens op funda.nl en zoek op de brinklaan in bussum. Ik geloof 259, 279 300 en 320.000 euro! die van 279 is een leuke om te nemen, als ik opnieuw moest kiezen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers