Jerai op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 10:43

22 juni heb ik met Jerai mee gedaan aan een onderlinge wedstrijd bij ons op stal. Mijn bijrijdster Marieke deed ook met Jerai mee, daar heb ik ook foto's van. Jerai en ik waren 3e met 156 en 163 punten. Marieke had helaas geen winstpunt, maar ik vond dat ze het supernetjes heeft gereden, Jerai is niet altijd even makkelijk. Ik kon trouwens niet geloven dat ik 3e was, het ging niet superslecht ofzo, maar het kon ook veel beter. Goed, hier de foto's dan.

Afbeelding

De bak binnenkomen, rechts Emma met Demo, zij werd 1e.

Afbeelding

Nog even een paar rondjes door de bak heendraven, Jerai vond het allemaal nogal raar.

Afbeelding

Stappen

Afbeelding

Ik heb geen minpunten gehad omdat ik mijn tong uitstak naar de jury Haha! Ik had zelf overigens neit door dat mijn tong buitenboord hing Verward

Afbeelding

Van hand veranderen

Afbeelding

Volte

Afbeelding

Deze is erg confronterend, ik heb af en toe de neiging om naar binnen te hangen in galop, maar nu zie ik eens hoe vreselijk dat eruit ziet

Afbeelding

Nog steeds galop

Afbeelding

Waslijntje en ik trek een erg raar gezicht (waarom kan ik nooit normaal kijken als ik aan het rijden ben Verward )


Dan nu foto's van Marieke op Jerai

Afbeelding

Jerai was het er niet zo mee eens dat ze moest halthouden

Afbeelding

Van hand veranderen

Afbeelding

Volte

Afbeelding

Deze vind ik echt gaaf, jammer dat 'ie bewogen is.

Afbeelding

Hier loopt ze ook netjes

Afbeelding

Galop

Afbeelding

En toen hield ze wat makkelijker halt[/list]

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 17:15

Dank jullie. Jerai mankeert idd niks aan haar oog, behalve dat 'ie er niet zit.

Nikki, Marieke reed al een paardje bij op onze stal, dit paardje was echter al erg oud en vaak kreupel en is toen terug verhuisd naar de ouders van het meisje van wie hij was. Dat is helemaal in Zoetermeer en dus te ver voor Marieke. Ze had toen dus niks meer te rijden, omdat ze echt erg goed rijdt en ook heel lief is voor de paarden en ik het soms erg druk heb, mag ze van mij Jerai 1 maal per week rijden en als ik dan niet een keer niet kan. Dan hoef ik niet iemand te vragen die Jerai niet goed kent en bovendien is Marieke echt superlief voor haar en heeft ze id winter overdag (als ik dus werk) tijd om Jerai los te laten. vandaar dus.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 17:41

Wij rijden onderling ook idd met winstpunten (alleen telt het niet mee voor landelijke wedstrijden). Is voor het clubkampioenschap (volgens mij is Emma hard op weg om dat binnen te halen, gaat erg goed), ik zal haar namens jou feliciteren. Wist je trouwens dat Emma ook internet heeft? Ze heeft zelfs een paar berichten op bokt geplaatst (onder de naam Emma). Misschien wil je haar PB-en. Vindt ze vast leuk.

Dat "oog" ziet er idd raar uit als je het niet gewend bent, ik moest zelf ook erg wennen. Inmiddels vind ik de oude foto's met oog er vreemder uitzien Haha!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers