Laica in training door Leon!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Laica in training door Leon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 18:07

Vandaag zijn Leon en Maya langs geweest om bij Laica te komen kijken. Nadat we ze van het station hadden opgehaald zijn we door gereden naar het weiland toe waar de pony's staan. Gammon stond ons al vrolijk op te wachten en Laica stond met d'r kont naar ons toe en zeer boos te kijken, zonder halster! Dus eerst even een middag-vierdaagse gehouden door het weiland en al aardig snel had Leon d'r halster gevonden. Halster omgedaan en naar stal toe gewandeld.
* Leon z'n alinea!!*
* zucht na een discussie kan ik weer verder typen*

Eindelijk op stal aangekomen Laica eerst gepoetst en de buitenbak checkt -> ff checken Knipoog. 't regende nog niet zo hard dus gingen we vrolijk buiten rijden. Na een tijdje gereden te hebben begon ik toch wel wat minder vrolijk te worden omdat ik ondertussen zeiknat geregend was en Laica begon ook al aardig vervelend te worden. Dus ben ik afgestapt en naar binnen gegaan, Maya en Leon stonden me uittelachen, grrr.

Laica weer op stal gezet en wij zijn lekker in de kantine chocolade melk ( naja, ik thee) gaan drinken, wachten totdat de binnenbak vrij was. Uiteindelijk was de binnenbak vrij en was ik ook al aardig opgedroogd.
Laica weer opgezadelt en leon is op Laica gestapt. Ik was zeer benieuwd hoe ze zou reageren aangezien ze bang is voor mannen.
Maar alles ging wonder boven wonder goed, zie hier:

Afbeelding
Madam weigerde * roos begint nu ondetussen kleine moordneigingen te krijgen, vraag Leob maar voor uitleg* om aan de teugel te lopen, maar kvind het er toch aardig netjes uitzien.

Afbeelding
Door de bocht.

Afbeelding
Even poseren.

Daarna is Maya er even opgegaan maar dit ging helaas niet zo goed. Laica begon zonder enige reden te klooien en Maya vertrouwde het niet zo dus is ze veilig afgestapt ( gesprongen Knipoog ). Toen ben ik er nog maar even opgestapt omdat ze zulke geintjes niet moet flikken, maar toen was ze al weer aardig braaf en zijn we nog even naar buiten geweest om foto's te maken.

Afbeelding
Laica had zo hard gewerkt dat ze stond te slapen Dromen

Afbeelding
Voor het stukje bos.

Afbeelding
Door het bos.

Afbeelding
Langs een hele enge tak

Afbeelding
* miep miep * Ze gingen hard hoor Knipoog Tong uitsteken

Afbeelding
Laica à la dressuur knol.

Afbeelding
Laica à la western knol.


Na het bosritje hebben we d'r weer naar het land gebracht en stond me ma daar al op ons te wachten.
Eenmaal thuis heb ik nog even de foto's van Laica laten zien oa hoe ze eruit zag met lange manen ( Misselijk ).
Ondertussen had me ma het eten klaar gemaakt en hebben we macaroni gegeten. Ik was nog niet eens klaar met me 1e bord eten of Leon had z'n 2e bord al op Vork . Maaaar!!! Tijdens het toetjes eten was ik toch lekker sneller, na na na na na Vingers aflikken . Hà! Haha!
En zoals jullie zien hebben we de foto's erop gezet+ een verslagje erbij geschreven en ga ik Leon en Maya nu op trein back to home zetten. het was een hele leuke dag!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4



littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 19:34

Denman Laica is dus ook 3 jaar lang 'mishandeld' door een handelaar. Hierdoor is ze echt het vertrouwen in een man kwijt geraakt. Daarna is ze ook nog is een keer 2,5 jaar van een jongen (18) geweest, en dat ging ook niet echt van harte waardoor ze nog meer het vertrouwen verloor.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 22:09

Pellie ik heb je verteld dat ze kwamen en toen heb je gezegt dat je niet kon omdat je moest werken.
Gillende Maya is trouwens wel erg overdreven Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 14:13

Diana-Mabel ik sta in Schasterbrug. Thialf ligt in Heerenveen zo'n 12 km verderop.
Ik moet zeggen ik was echt stom verbaasd dat ze bij Leonientje Knipoog zo braaf was!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 28 bezoekers