Heeeeeeeeleboel foto's van keuring Vrouwenpolder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Heeeeeeeeleboel foto's van keuring Vrouwenpolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 23:15




Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 23:32

Vasthi schreef:
He mooie foto's Mariel! Als ik het zo zie en hier en daar lees was het weer een geslaagde dag. Jij zult zondag wel uitgeteld op de bank hebben gelegen?


Dat klopt. Was om 5 uur 's morgenop en rond half 8 's avonds weer thuis. Toen nog achter de compueter foto's kijken. Zondag rond 10 uur op en zou rond 1 uur naar de manege gaan ivm open dag, maar ben weer op de bank in slaap gevallen tot 5 uur. Beetje uitgeteld dus, maar wel een leuke dag en veel gezien voor de verandering.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 19:17

Maya schreef:
Kan ze nu wel zien, maar ik zie hier nu wel veel tinkers, weet jij waarom het zo onduidelijk daar was? Voor t eerst de tinkers op Vrouwenpolder, staat ten eerste niet wanneer en welke keuringen er zijn in het boekje , vervolgens waren er om kwart voor 9 maar 3 tinkers aanwezig, terwijl je voor 9 aanwezig moet zijn Lips are sealed En dan die "show", nee ik vond het maar een teleurstellende ervaring, er was ook geen stand van het stamboek. Volgend jaar hopelijk beter, anders is t geen verbetering...


De organisatie wil 3 weken van tevoren een catalogus terwijl onze inschrijfdatum dan nog open is, dus kunnen we niet in het boekje. Wij zijn pas om 10.30 begonnnen , omdat er maar 39 inschrijvingen waren en wij van heel ver moeten komen. Wij wisten niet dat in de middag de meeste keuringen al over waren. Dit was voor ons ook de eerste keer en wij zijn gewent alles zelf te regelen. Weet niet of er een volgende keer is. Zien we volgend jaar wel weer. en er was wel een stand in het strodorp, dus beter rondkijken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 45 bezoekers