Canchanchara De La Luna @ work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_191

Canchanchara De La Luna @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:01

Gisteren ging ik gaan rijden met Cancha. Een verzorgpaardje dat ik nu rijd. Ze is nog jong dus ze kan nog niet veel. In het begin ging alles nog heel goed Maar gisteren was ze toch wel even stout!! Ze wou alleen maar haar zin doen en prosteerde de hele tijd. Ze maakte dan van die sprongen en zat rare dingen te doen maar vangt je wel terug op Tong uitsteken
Door wat kordater te worden kwam het naar het einde al wat beter maar ook maar nog op sommige momenten. Hoop wel dat het snel verbetert Knipoog Helene (helene_) heeft wat foto's gemaakt van mij Haha!

Dingen die ik weet over mezelf Nagelbijten / Gniffelen
1/ Handen meer naar mij toe brengen
2/ Benen iets meer naar achter brengen.

Hier zijn de foto's : Vind ik wel mooie foto Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een drafje :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haar koppie Tong uitsteken
Afbeelding

Toch nog kunnen lachen op het einde ?! Haha!

Afbeelding

*Ik ben ook nog niet lang bezig met haar te rijden, ben maar begonnen van in augustus.. en rijd haar ook niet veel in de week omdat ze nog zo jong is Knipoog En helene, bedankt voor de foto's hé Knipoog *

Gimli_

Re: Canchanchara De La Luna @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:07

Erg leuk dier, mooi koppie.
Heb alleen het idee dat het zadel niet 100% ligt, soms lijkt het wat te kantelen.
Leg het eens wat meer naar achteren, en evt zonder bontje (of wat er onder het zadel ligt).
Naar mijn idee gaat het dan beter zitten.

ikkeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:10

Mooie foto's lisa!
Cancha en jij vormen een mooie combinatie Knipoog
Nog veel succes samen!

Lisa_191

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:11

@basjeguwrl: Ja we hadden er al voor gekeken Knipoog We hebben verschillende zadels geprobeert maar de meeste lagen echt slecht. En dit is nog het beste die past op haar, ze heeft namelijk een moeilijke schoft Nagelbijten / Gniffelen dus gebruik ik nu dit Knipoog Gaat waarschijnlijk/misschien het zadel eens proberen van shanna (shantjuh) op haar, misschien dat dat dan beter ligt Knipoog

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:15

Dag Lisa Knipoog

Het was graag gedaan de foto's Knipoog. Vind die eerste ook het mooist Haha!. Het gaat vast wel beteren met dat protesteren, ze zit mss in haar pubertijd Clown. Je zult zien hoe ze morgen doet.
Kleine tip, soms in stap leun je wat te veel naar achteren en lijkt het of je beetje onderuit gezakt zit Lachen. Op deze foto's valt het nog mee, maar op een andere foto die hier niet staat zie je het wel redelijk Nagelbijten / Gniffelen.

Nog veel succes verder Knipoog

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:19

nou je handen en beenligging zijn in verhouding tot het paard goed waar het fout gaat is hoe je zit onderuitgezakt..Knipoog daarom zit je niet mooi op 1 lijn.

Lisa_191

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:21

@mactime. Ja weet ik Lachen maar het ligt ook wel aan het zadel, het is een enorm raar zadel om op zitten Knipoog maar dat kies ik momenteel nu niet zelf. Probeer er nu mee te leven dat het raar zit en dan krijg ik wel een onderuitgezakte houding Lachen

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:26

Heel mooi paardje zeg! Ik zou je benen niet verder naar achteren leggen hoor.

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:34

Mooie foto's !
Beetje weinig rijfoto's om daar kritiek op te geven, maar het zadel ligt iig niet goed en je zou mss beter een sperriempje aan doen!
Voor de rest, mooi paardje! Ja

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:45

*verliefd*kwijl* Ik vind het echt een heel mooi paardje!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:22

Lisa!!! Schijnheilig !!!
Meisje je doet echt je best met Cancha!!! Denk zo: het kan alleen maar beteren!!
Cancha kent echt nog niks en het is helemaal nieuw voor haar... Nieuwe ruiter, nieuwe omgeving, ik geloof dat het allemaal goed komt! Zeker omdat jij er zo je best wil voor doen!
Ik sta allesins op de eerste plaats als supporter voor jullie Tong uitsteken Komt allemaal goed Knipoog (zal je ook altijd helpen hé als je iets wil weten Lachen )

Nog veel succes en plezier!! En blijf zelf ook geloven dat je het kunt hé!