Magnifiek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Magnifiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 20:26

Na anderhalf jaar zag ik haar weer, mijn oudere verzorg paard.. Magnifiek.
Ze staat bij mensen waarvan een meisje van 14jr die rijd er altijd op.. alttijd race hoe gek je je maar kunt bedenken Haha!
Dus precies wat magnifiek wil.
Maar goed miranda (waarvan magnifiek is geweest) heeft altijd nog heel goed contact met die mensen en ze zijn heel erg aardig!
Aangezien Rustique hechtingen in haar lip heeft nam miranda Magnifiek mee naar de landelijke les.
Hier wat foto's van haar.. ze heeft nu trouwens lange manen.. ik kan wel wat foto's laten zien (op aanvraag) dan kunnen jullie vergelijken.

Miranda&Magnifiek en op de achtergrond Nathalie met Tara.
Afbeelding

hier wat meer actie:
Afbeelding

weer wat draf:
Afbeelding

Deze vind ik zelf heel gaaf, echt hoe magnifiek is Lovers alleen een onthoofde miranda Bloos
Afbeelding

poging tot wijken Verward
Afbeelding

Word al wat moeier..
Afbeelding

uitstappen:
Afbeelding

Ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!



marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 22:01

radijs schreef:
ik hoop niet dat ik mijn verzorgpaard ooit bij een andere eigenaar zie maar toch heel gaaf dat je er toch mee naar de landelijke les mag


Wij hebben er zo'n vrede mee omdat ze daar zo'n lekker leven heeft magnifiek werd met de dag lastiger in de bak omdat ze het gewoon SAAI vond..!
En nu heeft ze een box van 5 bij 5 erg he? }>
Een groot weiland, een bak en altijd veel buiten rijden in het recreatie gebied ze heeft zo'n lekker en fijn leven nu Ach gut en dat troost je al een heel eind.. na 2 jaar tijd ben ik er al wel wat aan gewend toch blijft het wel moeilijk om dat zo te zien ik moest ook wel ff slikken Scheve mond

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 12:57

Franca schreef:
Wat een chique paardje zeg!!! Super!


Zo te lezen heb je haar al gevonden Knipoog (zie topic tara)

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 23:06

Dank je wel, ik mag er zelf ooksnel eens op heb ik gehoord.. echt geweldige mensen!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers