Omar (onder het zadel), 'western'shet en veulen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar (onder het zadel), 'western'shet en veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 07:33

Even vooraf, ik was zo'n 2 weken niet geweest (ivm verhuizen) maar omdat zijn 'nieuwe verzorgster' al 'meedraait' is dat dus niet zo'n ramp.

Hier haalde ik 'm uit de wei, had hij net enorm gehinnikt toen hij mij zag Lovers
Lekker koppie he.

He baasje ben je er weer
Afbeelding

Dit is trouwens het veulen van begin maart: Welrite op papier, roepnaam Luna.
Echt een schitterend paardje en ook erg aanhankelijk (lastig foto maken als je alleen bent).
Afbeelding

Ik was weer eens gaan rijden. Nadat ik de laatste keer de nieuwe verzorgster had zien rijden dacht ik 'die kan iig niet veel verknallen' maar dat viel me vies tegen Scheve mond
De eerste 5 minuten heeft hij met zijn kop in de lucht in een rendraf gezeten Lips are sealed Nou ja dat probeerde hij. Gelukkig kwam mijn stalgenootje wat later fotos maken Schijnheilig
De eigenaar vertelde nog een leuk verhaal over de nieuwe verzorgster. Ze was, zonder te vragen met dat loeihete weer, gaan buitenrijden. En hoe. Zweetdeken eroverheen Verward Zij erop met puntlaarzen en kortebroek, walkman in en omar aan een halstertje tsssk Ze had iig al 1 uitbrander te pakken en mag voorlopig de weg niet op.

Genoeg geroddeld. Er is een grote kans dat ze een ander meisje voor 'm zoeken. (pffiew).

Nu maar even de foto's (het ging dus bagger..)
In draf
Afbeelding
Afbeelding
mén dat ik 'niet echt dun Schijnheilig ' ben weet ik ook wel maar hier lijk ik echt mega.... Huilen Moet echt nodig gaan lijnen Verdrietig
Wijken, een beetje uit een ongelukkige hoek gefotografeerd...
Afbeelding
Afbeelding

En Davy die sinds hij te groot is voor zijn pony ook opeens interesse toont in paardrijden. Hij heeft geen les ofzo hij hobbelt rond op zijn westernhobbelpony *LOL*
Afbeelding

En dit is het het verzorgstertje van de shet (Charlie) die helemaal blij was dat ze op omar mocht Lachen
Afbeelding

En tot slot Omar en ik
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:38

Balen van die nieuwe verzorgster! Ik hoop dat ze snel een andere betrouwbare verzorger vinden. Omar blijft een lekker ding!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:53

Zo dat is jammer zeg van de nieuwe verzorgster ! Maar toch het ziet er wel netjes uit ! Leuk veulen Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 10:28

tja raar he, ik had zo'n goed gevoel over haar maar blijkbaar zat ik aardig mis.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:32

Da's niet leuk Sjimmy
Maar smolt je niet toen hij zo naar je hinnikte toen je aankwam? Lovers
Ik blijf jullie een erg leuke combinatie vinden en dat koppie is inderdaad geweldig!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:36

jammer zo'n verzorger zucht kun je omar niet kwijt in je nieuwe keuken ofzo?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 10:39

zal de grindvloer blij mee zijn... *LOL*
Ik ben heel nuchter, maar ik baal er als een stekker van. Boos!

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:31

Jaah dat begrijp ik.. Haha! Als je maar gelooft dat het er NIET bagger uit ziet!! Pling

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:33

de eerste foto is lief!
leuk paardje!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:34

mn paazrd is ook zo, als ik in de wei ga om fotos te trekken komt ze me de hele tijd achterna, echt lastig fotos maken. enorm lief dat hij zo naar je hinnikt dat moet een enorm gevoel geven!