Dundee BUIGEN!! en los...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Dundee BUIGEN!! en los...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 13:53

Zaterdag had ik Dundee eventjes los gezet in de paddock, en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto van het buigen te maken...

Afbeelding

Lief koppie heeft ze he?

Ik had haar ook ingevlochten, ik vlecht nooit helemaal door naar achter, want als je het zo helemaal bovenlangs doet, dan kunnen ze hun nek daar niet meer strekken, en als ze dat wel doen dan valt de hengstenvlecht helemaal uit elkaar... Zouden jullie het ook zo doen? of nog een stukje doorvlechten?

Afbeelding

Maar goed, toen ging ik dus even met haar buigen.... Degene die die foto's had gemaakt had nog nooit met mijn camera gewerkt, dus vandaar dat ze niet helemaal gelukt zijn..

Afbeelding

Uuuhm nee dit hier boven was hetnog niet helemaal Haha!

Maar dit komt al beter in de richting...

Afbeelding

Ja, dit is het wel zo'n beetje!
De volgende keer zal ik hem maar van de zijkant laten maken, want zo is het nog niet echt duidelijk..

Afbeelding

Toen nog eventjes wat beweging...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerst liet ik haar dan draven of galoperen, en als ik dan op geen gegeven moment de zweep omlaag deed en heel laag en lang HOOOOOOOOOOOOOOO riep, dan stopte ze echt meteen en kwam ze echt met gespitste oren naar me toe, echt cool! Kijk maar...

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind alleen dat ze een wat dun nekje heeft, maar helaas weinig aan te doen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SPECIAAL VOOR TANJA15 !!!!

Afbeelding

Hij is goed gelukt tanja of niet?


Hier ging fleur mijn digi even uittesten... en fleur is die fijn?
Dundee op stal
Afbeelding

Hoezo ben ik interessant, 6 oortjes strak op mij gericht, nou ja, je ziet er maar 5 maar het waren er 6!!!

Afbeelding

Nog een portret fototjuh!

Afbeelding


Ja ja jonge poesjes worden groot!

Afbeelding

Afbeelding

(een paar weken terug)
Afbeelding

Dit was het weer.... straks komen er waarschijnlijk nog een aantal van de westernles gister...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:03

het is een paddock Haha! zo'n rond ding weet je wel? en in het midden? geen idee, een soort ring waar je in kunt staan als je je paard wil longeren of zow? ik vind het in ieder geval niet handig...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 16:01

haha, ik vind het altijd nooit zo leuk om mijn avatar te veranderen. Dat komt ik herken de meeste meestal aan de avatar, dus denk ik dat andere dat ook altijd doen, en dus ben ik dus herkenbaar aan mijn avatar...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 23:24

Annetje schreef:
Weer leuke fotos, Dundee kan echt wel leuk lopen!
En ook wel grappig dat ze zo naar je luisterd, blijkt dus wel dat je echt een band met haar hebt.


Whuhahaha, nou nee een band wil ik het niet noemen, want het is en blijft een manege paard Knipoog (en ja de eigenaar vind het geen probleem dat ik dit doe) Maar als jullie bij dat ronde ding in het midden van de paddock kijken, op de grond... DAT IS WAAR ZE HET VOOR DOET!! BROOD!

Een suikerklontje is niet eens genoeg voor de dame, daar gaat ze echt niet de moeite voor doen om door haar knieen te zakken Tong uitsteken nee brood en anders niet... oh ja en wortel wil ook wel eens helpen..

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 23:25

kinglover schreef:
leuke foto's joh, en dat touwhalster, heb je dat zelf geknoopt?


Ja Tong uitsteken goed he, ik ben helemaal trots op mijn touwhalstertje... Helemaal zelf uitgevogeld hoe het moest, en het is ookhelemaal zelf gelukt Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 19:19

whuhahaha the_man, ben je een geheime aanbidder van anne of zow Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 00:53

whuahah dat van die vangrail kan nog kloppen ook, het is wel dat soort materiaal Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers