Freestyle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:50

Hey,leuk zeg!

Kunnen we later eens een freestyle pas de deux doen,met twee fjorden! Haha!


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:35

Gewoon zo door blijven gaan,en niet teveel en te snel willen,dan komt het allemaal vanzelf.Wat je nu gedaan hebt de eerste keer is al geweldig,dus blijf vooral zo door oefenen.

Als hij moeilijk doet met galoperen zou ik dat eerst met hoofdstel er bij doen.Dan doe je daar eerst niks mee,en rijd je gewoon met een halstertouwtje zoals op de foto's hierboven.Als hij dan met galoperen niet terug wil kun je de teugels erbij pakken.Want je moet er iig voor zorgen dat hij dan niet wint,want als hij eenmaal wat door heeft...Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:50

Ik doe dat soms wel,maar ik maak er geen gewoonte van,en zorg dat er iemand bij loopt,fietst enz.Als Rinkja er echt van door gaat,zou je haar met bit ook niet houden,van getrek aan de teugels zou ze alleen maar harder gaan,en aan de teugels trekken is toch een reflex wat mensen vaak doen.Bovendien rijd ik dan alleen stukken waar ik al bijna 3 jaar met haar rijd,en ze is heel braaf op de weg.Maar ik doe het maar soms hoor,dan even een klein blokje.Want een paard blijft natuurlijk een vluchtdier,maar goed,dat is net zo goed zo met hoofdstel.

Ik vind het het ook wel vaag om altijd zonder zadel en hoofdstel buiten te rijden,maar niet in de bak. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers