Enkele foto's van Cicero (Welshje) :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Enkele foto's van Cicero (Welshje) :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 23:12

Hallo allemaal,

Eerst en vooral zeggen dat ik onze nieuwe digi nog niet goed ken waardoor de foto's wat raar van kleur en scherpte kunnen zijn Bloos Bloos

Een paar maand geleden hebben wij aan een Bokkertje een paard verkocht, Jackiro genaamd. Jackiro is een grote ruin en wegens plaatsgebrek (volgend jaar 6 veulens), hebben wij voor hem dit lieve nieuwe bazinnetje gezocht. Bij dat lieve bazinnetje stond een klein, vinnig Welshje van 17 jaar oud. Jullie herkennen hem misschien nog van op bokt!Hij mocht gratis weg voor een goede thuis. Wij huren stallen met binnenpiste van een oude man (paardenzot, maar kan zelf niet meer rijden). Toen hij ervan hoorde dat er een Welshje dat zeer goed voor het karretje liep (Nederlands kampioen) af te halen was, was hij meteen verkocht! Hij had daar nog wel tuig en een karretje staan dus geen probleem, Ciske zou een mooi stalletje krijgen. Intussen is Ciske de man van heel de stal, hij is de kleinste, maar ook de luidste en er moet geen ruin ook maar 1 oogje pinken naar "Ciske's merries" of hij zegt hun klaar en duidelijk dat ze maar beter maken dat ze weg zijn Cool Cool

Ik heb deze foto's vlug gemaakt vandaag, ik zal er nog wat nemen wanneer hij buiten in "zijn" weide staat Haha! Haha!

"Lekker rollen in het zand, 2 keer plezier: één keer van het rollen en een andere keer van het borstelen "
Afbeelding

"Sorry, heb effe dorst hoor, van al dat roepen kan een geboren verleider als ik zelfs dorst krijgen hoor!"
Afbeelding

"Nog snel effe aan deze stalgenoot vertellen dat die merrie dat hij vanuit zijn stal kan zien van mij is, dat hij maar niets in zijn hoofd haalt..."
Afbeelding

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:18

Ja een beetje macho he die ollander Haha! Haha! Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:42

Het is echt een lekker ding!!! Kwijl Kwijl

Lovers

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:53

dubbelpost maar wel leuk om 2 keer te zien:P

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:19

jeanneke schreef:
Een paar maand geleden hebben wij aan een Bokkertje een paard verkocht, Jackiro genaamd. Jackiro is een grote ruin en wegens plaatsgebrek (volgend jaar 6 veulens), hebben wij voor hem dit lieve nieuwe bazinnetje gezocht


Lief Clown Clown

Ja Jackiro heeft het wel getroffen. Zijn we goed en wel begonnen om met hem door het bos te rijden, breek ik dus mijn enkel Boos!

Dus nu staan die twee grote luie ruinen in de wei en het enige dat ze doen is eten, onder het afdakje staan en maffen.

O en ook Jackiro is de baas hier over Ebje en daar geniet hij duidelijk van Knipoog Haha!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:25

leuk paardje.. die laatste foto is leuk man Haha! die andere ook natuurlijk!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:54

Leuke foto's!
Stoer beestje hoor !!!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:13

ze doen het niet bij mij ?? Boos!(