mijn shetje.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 13:47

[img]../upload/376/magic.jpg[/img] Hier is ie dan: magic, een hengstje met een beetje een rare kleur, basiskleur zwart met op de hals een rare wittige vlek, ook in zijn manen heeft hij wat wit zitten. Op zijn billen bovenop zitten een paar witte haren. Maar het is echt een schatje. Hij zal nooit bijten of zo, altijd heel lief. Als we logeetjes hebben dat willen ze maar wat graag op magic rijden. Dat kan alleen voor de allerkleinsten omdat magic een heel klein shetje is.
Nu ik de foto zo in het groot op het scherm zag bedacht ik me dat ik hem wel even had mogen poetsen, maar ja het is ook zo'n lekkere viespeuk.
Overigens is hij tegen mijn paarden (zie profile) altijd erg stoer. Mijn beide paarden zijn ca 1.68m maar hij gaat rustig op zijn achterbenen staat om ze even in hun hals te bijten. Als hij te vervelend wordt dan zet mijn merrie hem wel even op zijn plaats.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: astridh op 2001-08-26 14:51 ]</font>


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 16:14

ik heb je profile bekeken thirza, vooral die andalusier vind ik een plaatje. Is het niet druk 6 paarden verzorgen?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 16:39

Magic (officieel Magic Motion van stal het zweth) is nu 4 geloof ik. We hebben hem als veulentje van 3 weken gekocht samen met zijn moeder. Tip: ga nooit naar een shet kijken waar een veulentje bij loopt want dan ben je gelijk verkocht. De moeder van magic staat nu overigens bij Vera (van ponyexpress) op stal (land).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: astridh op 2001-08-27 17:40 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers