Nieuwe rijfoto's.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:54

op de eerste foto loopt ie wat op de voorhand, maar je zegt het zelf al, waslijntjes!!!!
daarna zie je dat ie stukken beter word, wel opletten dat je niet teveel terugwewrkt met de binnenhand (lijkt op de foto nl een beetje )
verder heb je een vrij correcte zit en lag het dus echt aan het verkeerd liggen van je zadel.wel goed voor je uit blijven kijken ,dan zit je meteen recht Knipoog


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:14

ik weet hoe moeilijk dat is, ik heb vroeger ook een sterke hand gehad, me linker.dit is heel erg snel verbeterd toen ik meerdere pony's en paarden ging rijden .maar als je een goede uitgangshouding (zit ) hebt, is dit makkelijker op te lossen als dat je daar ook nog veel aan moet sleutelen
dit gaat dus helemaal goedkomen bij jou!!
wat kan helpen is veel schouderbinnenwaarts/wijken naar de te lichte hand toe, zo drijf je de lichte kant zwaarder .dus niet proberen de zware kant los te krijgen,maar probeer de lichte zwaar te krijgen Knipoog
ik vind het trouwens apart dat ie zo'n lichte manen heeft en een donkere staart!
zie je nie zo vaak!
waarom vond je me (ander topic) levensmoe na mijn profiel te hebben gelezen Verward benk wel benieuwd naar Lachen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:24

ohw hehe Tong uitsteken
ik spring en cross al ruim 13 jaar, kan het nog steeds niet, maar durf het dus wel Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 54 bezoekers