2e Prive les met Mander op de Greup gehad!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

2e Prive les met Mander op de Greup gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 20:23

Vandaag was het eindelijk zo ver, nadat we na de 1e prive les op de terugweg stil stonden met de veewagen met een kokende motor, is de wagen gelijk naar de garage gegaan om naar de slangen te kijken.

Er was niks lek, wij hebben van alles geprobeerd en rondjes gereden tot we een ons wogen, wagen 20 min. stationair laten draaien en de temp. bleef netjes. Dus maar een afspraak gemaakt voor de 2e les.

Halverwege stonden we dus weer met een kokende motor! Lips are sealed Maar goed, das een verhaal apart, de veewagen staat inmiddels (weer) bij de garage, Mander en wij zijn goed aangekomen bij de Greup en ook weer goed thuisgekomen.

Ed heeft 13 foto's gemaakt, waarvan de meeste te wazig waren. De beste heb ik eruit gepikt. Haha!

Afbeelding
We hebben in de binnenbak gereden omdat de buitenbak gesproeid werd, weer een nieuwe ervaring, een binnenbak Haha!

Afbeelding
Robin was het kijken naar de les al gauw zat.

Afbeelding
Maar de Greup zal de Greup niet zijn en denkt aan alles Er stond een reuze trampoline buiten en dat vond Robin heel erg leuk. Die heeft zich dus lekker buiten vermaakt terwijl moeders binnen flink aan het zweten was... Haha!

Afbeelding
Het wit steekt een beetje af, maar ja... Haha!

Afbeelding
Zelfs wijken hebben we geoefend en dat ging best goed. Thuis heb ik het enkel nog geoefend aan de rand van de bak, maar zo in het midden deed Mander toch wel redelijk wat de bedoeling was. Haha!

De galop moeten we echt heel hard gaan bijspijkeren, Mander is op een grote ruimte gewoon zo goed als stuurloos en hij gaat af als een raket! Maar ik denk niet dat we die galop binnen nu en 2 weken onder controle zullen hebben.... Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010



Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 20:50

Chica schreef:
Ik kan trouwens niet zien op de foto's hoe je beugel eruit ziet, naar mijn idee toch knap opgelost Haha!


Zo kanp was het niet hoor, had nog een paar reserve beugels liggen die bij het zadel zaten. Haha! Maar die had ik vervangen door andere (mooiere) en die zijn gebroken....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers