collendoorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 19:18

ik weet niet wie dat topic over collendoorn opende maar dit is het paardje wat ik bedoelde..er boven op ben ik in mijn jonge jaren en daarnaast zit mijn zus!

Afbeelding

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:44

Aaaah Collendoorn !
Krijg bij het zien van de foto al helemaal zin om er weer eens heen te gaan !

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:02

aaaagh lief!!

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:05

wat lief, collendoorn daar ben ik ook wel eens geweest maar ik vond het daar niet zo leuk want ik viel van bijna elke shet af Verward

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:00

Dat is echt gaaf daar!
Ik ben er 3x geweest en moest altijd enorm huilen als ik weer weg moest!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:45

Collendoorn-Collendoorn-Collendoorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel leuk, jammer dat de foto een beetje donker is...
Maar je hebt er vast veel plezier gemaakt hè?!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:48

Ik heb er op een hele kleine fjord gereden (vanaf gedonderd) en op een zwarte shet.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:05

Mijn vader en moeder wilde er niet heen toen ik klein was omdat mijn moeder zich bang had laten maken door enge verhalen over bijtende en trappende paarden. Ik ben er trouwens wel een keer op vakantie geweest maar toen was ik wel heel klein en dat was totaal niet bevallen, er zat een wespennest aan de zijkant van het huisje en mijn zus had de hele tijd astma-aanvallen, daarbij is het ook niet echt goedkoop...Dus jammer, maar helaas kan ik hier niet echt over meepraten. Boos!

Wendy_Komen

Berichten: 6297
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:34

Misschien wel leuk om te weten.. Toen ik 5 was ofzo gingen we ook met de familie naar collendoorn. Mijn zus was toen ong. 17 en reed al een tijdje paard. Ze ging dus met mij mee paardrijden daar, en ik wou ik gallop... Nou wou dat paardje natuurlijk niet en men zus zou het wel even voordoen. En inderdaad, ze kreeg hem met veel pijn en moeite in gallop, en op het moment dat ze voor ons huisje langs gallopeerd gaat de shet vol in de rem en staat stil, en mijn zus die rent over de nek van de shet zo over de grond heen en komt stil te staan tegen een hek Haha! De shet stond dus in no time stil, en zij rende door.... En het enige waar mijn ouders aan konden denken was dat ze geen videocamera bij zich hadden... Haha! Haha!
Heb dus wel leuke ervaringen met collendoorn als jullie kunnen begrijpen Pling Haha!
Groetjes Wendy
ps. die zus is hier Mariska_28 die me gaat vermoorden als ze ziet dat ik dit geplaatst hebt

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:37

Ik spreek je zo wel... sisterrrrr Boos! Vork

Wat voor jullie dan ook wel leuk is om te weten... Wendy dacht op die leeftijd nog dat als je wou draven je gewoon moest gaan lichtrijden terwijl de pony stapte en dat je dan zo in draf ging... hihihihi

Ook waren we haar een keer kwijt, wij zoeken en wat bleek, ergens in het park was de pony gaan liggen slapen met Wendy er nog op. En die wist niet wat ze moest doen en bleef dus maar zitten.. Tong uitsteken

Okey, we staan weer quitte..
Sisterlove... Lovers Lovers

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 18:40

maar ik weet niet meer wie dat meisje was dat dat daar wel is kwam want ik wil graag zijn egte naam weten