Mijn onderlinge wedstrijdje bij mij op stal.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:47

ik vind fjorden toch absoluut niet paarden om dressuur mee te rijden.. maar je zit er toch hartstikke kalm en netjes op!!!!! en ach 't is maar onderling Lachen


celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:59

jaa idd dat bedoel ik.. maar die van mij loopt niet te diep..dat lijkt doordat de bak op dat moment nog heel diep was en hij 't moeilijk vind op dan z'n evenwicht te houden..en is absoluut niet goed aan 't been waar we hard aan werken!.. en wat dan nog.. 't is niet op wedstrijd.. met de training is 't goed om je paard nie maar altijd in de zelfde houding te laten lopen.. natuurlijk niet uit elkaar!!

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:05

Lachen Niks ik vind ze zelf hartstikke leuk maar niet voor echt in de sport.. maar hier vind ik 't er netjes uit zien..
Jezus wat zijn die beesten sterken.. ten minste die ik op de manege heb gereden en die van claudia (sonja)..


celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:07

jaaa dat bedoel ik..

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:39

Haha!

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:49

Ik zei ook dat 't er hartstikke netjes uit ziet.. maja jullie beginne mij af te kraken.. vooral doen..
vorige week is me verteld door een Duitse amazone die bij ons op stal voor een paard kwam kijken 't er goed uit zag en zelfs m'n paard wilde kopen en of ik niet daar wou komen werken en de paarden wou rijden.. dat ik toekomst zou hebben..

maar dat doet nu even niet ter zaken..maja als jullie dat vinden.. ik zeg altijd maar zo van iedereen kun je wat leren..toch? veel succes met je fjordje Lachen

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:34

inderdaad door al die uitspraken hiero word 't er niet gezelliger op..
Veel succes met je fjordje Lachen
en alle andere fjorden lovers ook!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers