pjotr die netjes aan de teugel loopt(doen het)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:30

Ik zie een Fjord met zijn hoofd op de loodlijn. Maar aan de teugel lopen kan ik dat niet noemen. Want dat is meer dan alleen het neusje voor de loodlijn. Dat is het meeswingen van de rug en het ondertreden van de achterhand. En dat zie ik hier zeer beslist niet.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:36

pjotr schreef:
en het blijven foto's dus je ziet niet alles


Dan moet je geen dingen gaan beweren als wij dat niet kunnen zien...Lips are sealed

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:37

Pjotr, als jij niet iedere keer met je bedankjes het topic naar boven had gehaald, hadden minder mensen het gezien, en minder mensen er commentaar op gegeven. Jij hebt zelf deze foto's geplaatst, in mijn ogen een wat minder geslaagde titel uitgekozen. Mensen die kritiek op jouw hebben dan meteen aanvallen omdat ze zelf geen foto neerzetten, of het misschien zelf niet kunnen is dan niet relevant. Jij wilde commentaar, anders zet je die foto niet neer.

Over je instructie wil ik hier niets zeggen. Omdat ik niet weet in welke context ze je een compliment hebt gegeven. Ik weet niet hoe je op dat moment reed. Ik weet wel dat ik, als ik vooruitgang zie bij iemand, ook complimentjes geef, omdat dat af en toe nodig is. En misschien deed je op dat moment ook net iets anders dan wat je aan ons laat zien op deze foto.

De meesten van ons hebben een eigen leven. Dat we zelf kunnen invullen, de een heeft een paard, de ander spendeert het aan bokt. Het is alleen niet zo netjes van jouw dat je meteen uithaalt naar een ander als ze kritiek hebben op een foto die jij hebt geplaatst. En ze dan nog uitdaagt om jouw te laten zien hoe het anders moet, of jou les te komen geven...

Je suis Charlie.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers