foto Lois

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-01 08:37

hier ook een foto van Lois. Hier is ie bezig met 1 van z'n favoriete hobbies: "emmeren"
Afbeelding

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:15

Hahaha wat een leuke foto!

Mijn paard doet dit ook met emmers, volgens mij hebben emmers een enorme aantrekkingskracht op paarden. Mijn paard heeft ontzettend de drang om zo'n emmer te slopen en als ze hem kapot heeft gebeten en uitgedeukt heeft, gaat ze er triomfantelijk in staan!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-01 13:18

leuk te horen. Bij ons op stal is Lois de enigste die zo'n passie heeft. Ik dacht al dat ie helemaal leip geworden was toen ik het voor het eerst zag. Ik kwam nl terug van de wc en toen stond ie met z'n achterpoot in een emmer en hij stond me echt zo aan te kijken van "leuk he?". Ik was toen alleen, maar heb wel flink moeten lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 20:55

Wat leuk, een naamgenoot. Mijn paard heet ook Lois, tenminste, zo is zijn stalnaam. Op papier heet hij eigenlijk Lord Roodnoot maar dat vond ik geen leuke naam.
Dit is een portret van mijn scheet
[img]../upload/97/Loisportret.jpg[/img],
en eentje van Lois in actie
[img]../upload/97/Loisactie.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 20:57

Wat een clown is die van jou met zijn emmertje zeg Clown!
Mijn Lois mag ook altijd graag van alles oppakken en rondgooien, vooral mijn poetskist, misschien zit het een beetje in de naam *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 21:20

haha, ik zat eraan te denken om honey zoiets te leren, maar ik heb er maar vanaf gezien, omdat ze nu al regelmatig emmers sloopt en haar drinkbak omgooit. Maar, het is wel een hele leuke foto!!!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 22:39

Coole foto...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-01 08:45

mooie Lois zeg!! De mijne heeft inderdaad ook zo'n poetsbaktick. ik noem hem zelfs wel eens leipe Lois omdat ie altijd van die rare streken uithaalt. Ik ben nu bezig al z'n streken op papier te zetten voor op z'n homepage http://jump.to/naha. Vond ik wel leuk, een maffe site voor zo'n maf paard Knipoog
Afbeelding
Lachengroetjes van een maf paard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 10:17

Wat leuk je eigen site voor Lois. Ik kan nu niet op je hp maar ik kijk later vandaag nog wel een keer.
Mijn Lois noem ik soms wel eens Lassie omdat het soms net een hondje is Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 10:59

Citaat:
Op 2001-03-20 11:15, schreef Jura:
Hahaha wat een leuke foto!

Mijn paard doet dit ook met emmers, volgens mij hebben emmers een enorme aantrekkingskracht op paarden. Mijn paard heeft ontzettend de drang om zo'n emmer te slopen en als ze hem kapot heeft gebeten en uitgedeukt heeft, gaat ze er triomfantelijk in staan!



Jaaa, emmers hebben een zeer grote aantrekkingskracht, en van die plastic bakjes waar (nieuw gekochte) planten in zitten ook. Wolf kan daar ook niet vanaf blijven, en als zijn drinkbak buiten op de grond staat (dus niet in zijn standaard) dan gooit hij die ook graag om.. *zucht* Wel lachen eigelijk..


Leuke foto's trouwens!!! Mooi paardje zeg

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 11:01

Citaat:
Op 2001-03-21 09:17, schreef Jippie:
Wat leuk je eigen site voor Lois. Ik kan nu niet op je hp maar ik kijk later vandaag nog wel een keer.
Mijn Lois noem ik soms wel eens Lassie omdat het soms net een hondje is Lachen


Volgens mij weet ik wel waarom. Als je op de URL klikt, dan staat er een punt achter het adres, die punt moet je weg halen, dan doet hij het wel!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 11:09

Hee leuke HP!!!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:16

Mijn paardje doet precies het zelfde, maar dan met m'n poetsbak!! Verward Daar ben ik iets minder blij mee Haha! .

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:31

Hahaha emmeren, hoe kom je erop Haha!
Wel leuke foto trouwens Cool