brechje onder het zadel (1e keer echt gereden)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

brechje onder het zadel (1e keer echt gereden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:37

Ik, Brechje, ben vandaag 3 jaar en 1 dag. IK ben zo stoer en groot dat ik het tijd vond (natuurlijk vond ik dat al veel langer dan mijn baasje, vooral dat stoere Knipoog ) dat ik echt ging rijden vandaag. Want ik werd een beetje moe van al dat geoefen met dat zadel en kleine stukkies stappen! Ik wou actie Tong uitsteken Omdat twee meisjes de vorige keer mij heel bang hadden gemaakt en me pijn hadden gedaan, vind ik het toch wel heel goed van mezelf Schijnheilig dat ik nu na 2 week onder het zadel al veel beter ben dan die fjord van de buren *LOL* Schijnheilig Haha! Maar vandaag was de dag dat mijn baasje het ook durfde om helemaal alleen in dat enorme weiland los te gaan lopen Net alsof ik zo enorm wild en sterk ben.....ik ben harststikke lief en braaf en mooi en stoer en groot Schijnheilig
En natuurlijk mocht Suzan ook een paar rondjes op me zitten, want ik ben ook niet de onaardigste en ze is ook altijd lief tegen mijn vriendinnetje Vinessa (die lekker dan ook geen aandacht kan krijgen, want ik ben natuurlijk veel leuker )
Gingen ze me eerst weer schoon en nat maken...hallo, schiet dan eens op...Ik ben toch al mooi? Maar ja baasje zei dat ik een beetje mok had en ik op moest houden met mijn spaanse pas, want anders kon ze er weer niet bij en kreeg ik geen snoepje! 'snoepje' okay dan doe ik het nog eens! hoppa beentjes omhoog en toen kreeg ik een klap en was ik weer een lompe Koe Scheve mond Is ook nooit goed!
Toen eindelijk het zadel en een hoofdstel van Truus (want die blijken veel stoerder te zijn, dus precies goed Party!! )
Toen gingen we eindelijk het weiland in:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zie je nu wel Suzan! Ik ben de enigste die mijn baasje lief vind, dus alleen ik mag erop...lekker puhhhhhh *LOL*
Afbeelding
okay dan...omdat je lief was voor mij *tada*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding moet natuurlijk wel een beetje stoer lopen, moet wel om mijn reputatie denken Pling Cool Haha!
Mijn baasje zei dat ze heel erg trots op me is en dat al mijn foto's boven haar bed komen......heeeey daar hing ik toch al? Verward Ik weet niet welke ze moet gaan kiezen hoor, want ik ben op elke foto de mooiste en de knapste merrie in de hele omgeving Dan maar een driepersoonsbed nemen dan kunnen er nog veel meer bij

Afbeelding
Afbeelding
ik ben ook al heel erg wendbaar, maar natuurlijk niet alles laten zien, anders gaan we strax nog enge dingen doen Scheve mond Nee hoor Baasje is lief en geeft altijd heel veel snoepjes met een Braaf erbij...braaf=snoepje brechje=slim slim=snoepje Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou mensen en paardjes ik vind het nu wel weer genoeg (ik ben natuurlijk nooit genoeg Schijnheilig Lips are sealed ), maar ik begin toch wel een beetje moe te worden van al dat draven en rondjes rijden, had ik toch beter die Koe kunnen worden Gaaaap Dromen Slapen

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:42

Chrissie schreef:
wat een gigantisch stoer paard!
geweldig

dank je wel! ze heeft alleen nu een gigantische grasbuik Haha!
oeps Tong uitsteken
Ze word er alleen niet minder van Lovers Ze blijft mijn dropje Haha!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:46

EvilSaSSy schreef:
de volgende keer dat ik langskom neem ik een snoepje voor je mee Lachen

Is ze niet al vet genoeg...heb een keuring in het vooruitzicht Haha!
Nee hoor, neem maar mee........zal ze vast zeker niet erg vinden ze leeft op die dingen Lips are sealed Schijnheilig

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:51

Eszelon4ever schreef:
ahhhh erg mooi joh leuke kleur Haha! alleen met zadel lijkt zijn kont zo klein:? ja sorry viel op verder niks verkeerds hoor
Ja dat klopt inderdaad. Dit zadel is speciaal gemaakt voor mij. En moet op alle paarden passen Knipoog Maar de rest is lang en groot en Brechje is een heel klassiek gebouwd paard. Veel spier, enorme nek, beknopt...daarom oogt het zadel dus wel te groot...komt ook door die enorme lange doorlopende kussens! Maar het zit als een huis en past prima op haar...als het maar goed zit! Mijn andere zadel is kleiner, maar vind ik niet lekker liggen op haar! En Brech krijgt het beste! Tong uitsteken

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 20:54

Buitenzorg schreef:
Wat een grandioos gezicht, zo'n kolos onder het zadel!
Was dit de 1e keer dat je echt reed?

dank je!
Ja, wel elke dag geoefend met zadel opleggen....opstijgen en afstijgen, want dat vond ze na dat 'ongelukje'dus echt vreselijk eng. Een paar keer met hulp door weiland gestapt, maar ze vond de andere paarden eng, want die stonden te gillen Scheve mond En nu dus echt helemaal los, gangen en achteruit geoefend, voltes en wendingen! En ze deed het nog allemaal ook!
Ik heb het afgelopen jaar wel veel gedaan aan de lange teugel, dus dat is dan wel te merken! Lovers

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 21:08

sherwood schreef:
Zoooooooo wat een super knol! Die kleur blijf ik geweldig vinden, wil ik ook. Snoepjes monster hahaha is die buik wel van gras? Of is het stiekum een snoepjes buik...
Lips are sealed ik zeg niks Haha!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 21:13

Mag het ook gecombineerd:
kamikaze-snoepjes-koe

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 22:10

ja maaik...je moet nog steeds komen!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 22:24

dank je wel!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers