Shires knuffelen en rijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:48

OOHH!! gemenerd!! je zou de klimfoto's er niet opzetten!! charmant gezicht hoor Tong uitsteken (maar goed dat poging 1 niet op film staat)
Rhona ziet er zo wel veel groter uit als wanneer je erop zit, dat zadeltje ziet er ook ineens erg klein uit op die enorme rug Haha!

het was echt een hele leuke dag en de reis (heen 2 uur, terug 3uur) zeker waard. Jammer dat het zo ver weg is anders was ik je komen stalken }>



IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:54

Craignethan"]
Goed nieuws voor je: we gaan je sponsoren om nog een keer te komen ! Dan krijg je nog les ook van een echte instructeur. Ik heb op lopen scheppen, hoe netjes je zat ! Haha!
[/quote]
echt waar??!! wat gaaf!! dat zou echt super zijn (jaja...een keertje rijden en je wilt nooit meer anders :p )
[quote="snowdon schreef:
En heb je nog spierpijn gehad van het brede zitten? Haha!

ja Bloos , het valt wel mee...heb alleen spierpijn aan de binnenkant van mijn bovebenen..en dat terwijl het brede wel meeviel, het zit iig heel veel beter als een "normaal" paard Haha!

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:25

ik heb eerst op station harderwijk een half uur staan wachten en daarna ook nog eens op utrecht centraal..stomme vertragingen ook altijd
wanneer was die keuring?

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:48

ow...dat is in het weekend, dan kom ik zeker weten!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 40 bezoekers