Mutzke en ik, met verzorgpaardjes thuis op bezoek!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 06:28

hej hej mutsen ik heb dus weer wat gemist toen ik vanaaf niet meekon Boos! vooral als je bedenkt dat henk er niet was maar ja is ie iniedergeval weer vrolijker met de wetenschap dat ik wel geweest ben.

leuke rit gehad dus en zeker wel mooie foto's hoor Lachen ik vind ze echt superleuk en die twee zijn o zo braaf met zn tweeen maar met mijn paardjes erbij worden het 3 draken of als ik allebei mn knollen bij heb 4 maar ja
echt jammer dat ik niet meekon maar vindt de foto's op het kruispunt wel leuk skip staat er echt stoer op

kuzzzzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 06:29

p.s als jullie van de week weer een keer gaan ga ik mee Tong uitsteken
zorg ik wel dat mn ouders eerst eten koken en dat ik dan meteen mee kan Tong uitsteken

kuzzzzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:58

hej hej ik vind het allebei scheetjes en vindt ze allebei mooi maar ja ken ze dan ook persoonlijk Tong uitsteken
echt super leuke foto's en vivke we houden het wel bij zwemmen dan Tong uitsteken

kuzzzzzzzzzzzzz ben ook benieuwd naar jou foto's

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:39

hej hej
skip is een pony met sowieso welsh bloed verder weet ik het niet en ik geloof 16 jaar ze is idd super Tong uitsteken

heel leuk beesie

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 06:32

ben ik weer een keer iedere keer weer verwonder ik mezelf over hoe mooi skip geworden is Tong uitsteken ze is echt er stukken beter uit gaan zien als eerst Lachen veel dunner ntl ook omdat er eerst een veulen inzat maar ook qua kleur en manen etc ze zijn nog niet superlang maar al wel een heel eind aangegroeid toch en het is ook zo'n poepie

en ook over fire blijf ik me verbazen ze is idd wat dikkig nu maar ja er werd ook gedacht dat zij drachtig was en ze werd door dat nichtje nooit gereden dus die grasbuik krijg je er wel weer af hoor viv en dan is ze weer net zo mooi als ze altijd geweest is Lachen want ook zij is een ontzettend mooi beessie en je hebt er heel veel mee bereikt de afgelopen 2 maanden

goed hoor Tong uitsteken

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers