Samsam tussen de bordjes gereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Samsam tussen de bordjes gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:37

Voor de wedstrijd zaterdag hebben we vandaag maar eens in de wei, tussen de bordjes gereden.... en je raadt het al, daar zijn fotoos van!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:44

B, hij is pas 4 en heeft twee weken geleden zijn eerste concours gelopen!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:50

Ja, daar heb je wel gelijk in, dat probeer ik ook, maar je weet wel hoe dat gaat, eerst in de vrachtwagen (pas 3e keer) vreemd terrein, tussen de bordjes (2e keer)

Dan blijven niet alle goed voornemens in de praktijk overeind!! Maar ik zag nog wat fouten, handen wat breed, tenen naar buiten, enz.

Maar er wordt aan gewerkt!!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:58

Antoinette schreef:
Heb ik al eens gezegd dat ik het echt een pracht paard vind? (geloof van wel).

Toch handig he om soms foto's (of videobeelden) van jezelf te zien, leer je altijd weer van.


Tja en het is altijd leuk om ernaar te kijken als je weer verder in zijn opleiding bent, dan zie je pas hoe hij verranderd!


fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:19

KimS"]
[quote="Koortje schreef:
Mooi paard!!! Ziet er al behoorlijk gespierd uit voor vier jaartjes!


dat wou ik ook net opmerken Knipoog Hij ziet er wel ouder uit (door die spieren)
veel succes
xxx
[/quote]

Dat komt niet door de training hoor, dat had hij al voor hij zadelmak was!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 08:57

Piaffe schreef:
Leuk paard, jammer dat hij zo achter de loodlijn loopt. Hoe is de vorige wedstrijd gegaan?


Het is zo niet dat hij constant achter de loonlijn loopt hoor, als ik thuis ben zal ik nog wat fotoos van gister plaatsen.

160 en 159 pnt

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 10:04

Anoukie schreef:
Mooi dier SamSam, eerlijk waar! k vind dat je hem netjes aan het lopen hebt, maar als ik 1 opmerking mag maken? Probeer om je been wat meer naar voren te leggen, je legt hem (op deze foto's tenminste) iets te ver naar achteren. Ik vind het niet storend dat hij achter de loodlijn loopt, zolang je nog maar voldoende druk in de mond hebt en hij dus niet achter het bit loopt. Juist wel god voor het gymnastiseren!

Keep up the good work Haha! !


Dat van dat been was me inderdaad zelf ook al opgevallen op de fotoos, ik zal thuis de rest van de pics eens bekijken of het echt zo erg is, maar het is inderdaad iets om in de gaten te houden (heb helaas ook geen superstil been)

En over zijn hoofd/hals houding, ik zie hem liever ook iets te rond dan wat tegen de hand, in elk geval heb ik wel druk in de mond en met extra been kan ik hem er ook wel uitrijden hoor. Waar ik gewoon aan moet werken is om hem op ander terrein enzo, net zo te hebben lopen als thuis, met iets meer halslengte, dan gaat hij ook beter marcheren.

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 16:48

nav deze opmerking: Leuk paard, jammer dat hij zo achter de loodlijn loopt.


Heb effe naar de andere fotoos gekeken en dit zijn wat minder flatteuze pics

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
twee en drie zijn overgangen naar draf maar ik zie hem toch liever een tikje achter de loodlijn en wel nageeflijk dan zo op deze fotoos, hier wordt hij nl te sterk.

ik zie hem toch liever lopen als op de fotoos in mijn eerste mailtje.

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 21:38

FlyingHigh schreef:
He, Leo, rij jij er zelf ook wel eens op of rijd Son er meestal op?? Gaat dat goed? Sluiten jullie rijstijlen goed op elkaar aan? Kan me voorstellen dat het bij een jong paard nog best moeilijk is......
Sam ziet er goed uit zeg, is ie al bij LB op stal??


Ik rij hem nu 1 keer per week en longeer hem. Son is vooral bezig met zijn echte opleiding en het wedstrijd gerichte rijden. Op zich sluiten onze rijstijlen goed aan (we hebben Limbo ook een tijd samen gereden) maar juist omdat het voor een jong beest wat verwarrend kan zijn hebben we bewust de keuze gemaakt dat ik hem eerst nu nog maar 1 keer per week rij. Van de winter ga ik ook starten met hem en hem vaker rijden.

Maare, ik ben van het fotoos maken, daarom staat son er altijd op.

Ja hij staat nu bij laila, maar echt gezellig is anders Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers