Laiser is er klaar voor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser is er klaar voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:58

De fotograaf die onze trouwreportage gaat maken, had ons gevraagd om voor de bruiloft Laiser "trouwklaar te maken". Zoals jullie in een eerder topic al hebben kunnen zien, was hij niet erg onder de indruk van mij toen ik een wit laken omhad.
Vandaag zijn we nog een stapje verder gegaan. We wilden weten of hij er ook tegen kon als er een groot wit laken op hem lag.

En zie hier het resultaat:
Afbeelding

Later heeft hij zelfs met zijn hele hoofd nog onder het laken gestaan, zodat hij dus niets kon zien. En hij bleef heel braaf staan. Cool Wat is het toch een schat hè Lovers .
Hier kreeg hij dan ook een lekkere beloning voor.


Maar dit was nog niet alles. Michel en ik wilden nog iets proberen. De fotograaf had namelijk gevraagd of wij ook samen op Laiser konden zitten...
... tja daar had ik geen idee van of dat dat mogelijk zou zijn. Dat hebben we nog nooit geprobeerd. Ja er heeft wel eens een klein kind voor bij mij gezeten, maar een volwassen erbij...

Michel ging er eerst even alleen op, gewoon om weer even het stap gevoel te voelen. In stilstand is hij toen heel rustig achter het zadel gaan zitten. Laiser bleef ook heel rustig en deed een paar stapjes naar voren. Maar bleef verder heel rustig. Ik gaf hem een beloning en die smaakte hem goed. Vingers aflikken

Daarna is Michel afgestapt, en ging ik er weer op. Even in dameszit gezeten en een stukje gestapt. Daarna heb ik hem weer stil gezet en mijn been terug gedaan.
Michel is toen via een krukje en de stijgbeugel heel voorzichtig achter mij komen zitten. En Laiser...
.. die liet het toe. We hebben zelfs nog wat gestapt, terwijl we zo zaten. En Laiser? Die zette geen stap verkeerd.
Afbeelding


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 21:48

Hij is inderdaad zo lief als hij groot is Cody .
Maar hij was ook zo onzeker als hij groot is. En ik vind dit ook weer een mooie zet van hem, dat hij het toch maar aandurft. Ik werd eerst nog voor gek verklaart dat ik dit wilde proberen met hem. :"Ligt je testament al klaar?". Ik had zelf zoiets van ik probeer het gewoon, en we zien wel tot hoever hij het aandurft.

Ik moet inderdaad op de foto anders gaan zitten, maar ik wilde eerst eens kijken wat Laiser deed. Straks ga ik in amazone-zit zitten als het voor het "echie" is.

En Ka inderdaad heel toevallig Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 08:48

Oscar schreef:
Kijk, dat doet je grote stoere vent dan toch maar weer he ? Cool

Hij wordt met de dag "stoerder". Cool


Citaat:
Ik ben zo benieuwd hoe de foto's straks gaan worden, dat moeten wel ontzettend mooie plaatjes worden !

Als het over een week of vier zo ver is zak ik er wel een paar inscannen en op ITP zetten Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:33

Deze foto is tussen de twee vorige gemaakt Knipoog
Afbeelding
Misschien toch ook maar een paard voor Michel aanschaffen Schijnheilig Tong uitsteken


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 15:43

Hoe je er op komt? Gewoon Knipoog Staat in het topic omschreven Knipoog

En Laiser die vindt het inderdaad prima als Michel op hem gaat zitten. Zelfs als hij camingsmoking aan heeft Haha!.
Michel vroeg nog als grapje wat ik er van zou vinden als hij in galop op Laiser aan zou komen (in bruidspak natuurlijk) met het bruidboeket in zijn handen...
... Zou ik eigenlijk wel heel leuk vinden *LOL*
Maar of hij dat echt gaat doen Schijnheilig zou wel leuk zijn Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers