Nieuwste foto's van mijn naarling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Nieuwste foto's van mijn naarling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 10:25

Gisteren weer naar mijn smurf geweest en de digi van mijn ex geleend,... Schijnheilig Cool Velvet is nu een echte naarling, geboren op 05-02-2002. Ze is nu weer flink aan het groeien, ziet er zo leuk uit met die groeispurten, hahaha *LOL* . Ze komt nu met haar kont tot aan (of net boven) mijn schouders, om een idee te geven van hoe groot ze is. Ikzelf ben 1.73 m. Dus, kijk en "geniet" van mijn rood-zwart monster,... Schijnheilig

Afbeelding
Mjammie, gras (3/4 van de foto's is met de kop op de grond, dusse,... )

Afbeelding
Haar jonge koppie in een moment van aandacht voor iets in de verte

Afbeelding
Haar sexy en bespierde kontje *LOL*, wat ben ik toch een goede fotografe

Afbeelding
Gras,... Gaaaap

Afbeelding
Haar oogje met haar aso lange oogharen (nee niet haar wimpers maar die eronder, hoe heten die eigenlijk?). Ze passen zelfs niet eens helemaal op de foto,...

Afbeelding
Aan het eten samen met haar vriendinnetje Vork

Afbeelding
Knuffeltje Lovers

Afbeelding
Lopen? Nou ok dan, omdat het moet, maar niet van harte én lekker met gras in mn mond!

Afbeelding
Klein sprintje dan maar ik ben toch te snel voor jouw camera *LOL* .

Afbeelding
Zie je wel? Je bent gewoon niet snel genoeg baasje Scheve mond !

Afbeelding
En daarna weer lekker eten. Hier kunnen jullie haar aftekeningen op haar hoofd goed zien!

Afbeelding
En zo ziet mijn naarling er helemaal uit, verkleurd door de zon, overbouwd en nog een iel halsje. Maar ze kan lopen,... *wow*

Afbeelding
Alleen je denkt toch zeker niet dat ik dat op de foto mag zetten? Nee alleen verkeerde momenten,... Scheve mond

Afbeelding
Ook vindt ze haar vriendinnetje soms helemaal niet aardig,...

Afbeelding
Goed voor de categorie gekke bekken trekken Verward ? Lijkt net of ze hier een spuit gras aan het spugen is,... Jakkie Misselijk

Afbeelding
Ook een foto gemaakt van haar staart, rood, zwart, zilver en weet ik het allemaal. Een bonte kermis in ieder geval!

Afbeelding
Tot slot nog een foto van haar favo bezigheid: ja eten dus,... Vork

Poeh nou dat was weer een heel werk, maar ja jullie hadden er ook wel recht op na zo'n lange tijd geen foto's te hebben gezien van haar. En, is ze veel veranderd??? Monstertje he, hahaha *LOL* Haha! *LOL* Haha!!!!!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:49

leuke fotos lief koppie:D

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:04

Mooi paardje hoor, ook erg leuke foto's!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:04

Dat begint al meer op mijn jaarling te lijken! De meesten zijn zo ielig en klein nog, maar deze heeft ook iets meer maat, al haalt ze die van mij nog niet in. Leuke pics!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 11:09

Je kunt idd echt zien dat ze nog uit proporties is, maar wel een leuk ding. Een pittige lijkt me Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 13:25

Ja, ze is leuk van bouw, alleen vind ik haar zelf nog wat klein (maar ik ben ook grote paarden gewend Haha!), maar ach het is nog maar een jaarling he Knipoog.

En het is eigenlijk een schatje, alleen kan ze soms ineens zo uithalen naar haar dinnetje, best zielig eigenlijk,...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:34

wat een leukerd is velvet toch!
jammer dat je geen pic van jullie samen hebt kunne schieten Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:42

Die ziet er goed uit
Valt me nog mee dat ze niet tonnetje rond is met al dat eten Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 16:13

Tja, vriendlief was er niet bij, anders had dat nog wel gekund. Was al een hele operatie om in mijn eentje 2 luie jaarlingen aan de loop te krijgen en om er dan ook nog eens foto's van te maken,...

Enne, ze is nu al wat magerder, ze was nl. wel echt tonnetje rond Haha!. Jammer vind ik zelf die rode punten in haar manen en staart, geeft haar een hele, ehm, "aparte" verschijning *LOL*.