onze honden(ridgebacks) en de paardjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

onze honden(ridgebacks) en de paardjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 19:17

heb ff weer foto's gemaakt van onze 2 honden Kevin en Samra(de hond die ligt is samra, die is nu 10 maanden, kevin is bijna 5)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de paardjes in de wei, die helaas weer een grote modderwei is omdat het zo hard heeft geregend....gelukkig is ie nu alweer een heel stuk opgedroogd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voor degene die het niet weten; Desiree is de donkerbruine, Destiny degene met de 4 hoge witte voetjes en de breedste bles, Quentin heeft wat minder wit aan zn benen en is de grootste van alle3


o ja de hondjes die doen alle2 mee aan de honden missverkiezing Tong uitsteken

Kevin: [KH] Mr Honden van Bokkers-verkiezing!
Samra: [SC] Miss Honden van Bokkers-verkiezing!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 21:28

thanx allemaa, voor de leuke reacties Haha!

kevin hebben we gekregen via een dierenarts waar een fokker 3 puppies van 3 dagen oud had gedumpt...ze had er te veel....weet niet precies welke fokker dat was, een vrouw was het iig, ze heeft na dat nest ook nooit meer gefokt, ze wilde dat de DA de pups zou afmaken zei ze achteraf, maar tegen de DA zei ze ik heb hier 3 puppies die teveel zijn, doe er maar wat mee, dus ja die hebben 3 weken in een couveuse gelegen, toen hebben wij via een kennis die er werkte 1 gekregen. (de fokster kwam uit oirschot of oisterwijk ofzoiets als ik me niet vergis)

Samra komt uit Bergeijk(of iig vlak bij bergeijk) ze heet officieel Two of a Kind's Danisa Samra
ze zijn idd alle3 heel licht, kevin zonder wit, en samra heeft een klein beetje wit aan dr pootjes en een vlekje op haar borst.
laatst zag ik een bijna chocoladebruine ridgeback dat was ook wel gaaf!

ow en snowwon, dat t gras zo gifgroen is komt door de digi :p t is in t echt ook wel heel erg groen maar op de digi nog ietsjes erger!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 79 bezoekers