Nog meer Mander en Kia onder het zadel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Nog meer Mander en Kia onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 09:27

Gister eerst even in de bak gereden en daarna zijn we (Gwenny op Ies, Arjette (Kiamyd op bokt) en op Kia en ik op Mander een rondje buiten wezen hobbelen.

Door allerlei vervelende streken van Kia is het lef van Arjette een beetje naar beneden gezakt, vandaag ging ze voor het eerst weer mee naar buiten onder het zadel en het ging hartstikke goed!!!!

Op de buitenrit zelf hadden we natuurlijk geen digi mee , dus dan maar een paar leuke -van klein naar groot- pics gemaakt op het erf! Haha!

Afbeelding
Eerst even losrijden in de bak en even kijken of Kia een beetje rustig is Haha!
(Gwen moet nog een beetje oefenen op het maken van foto's met de digi, Kia der kont moeten jullie er maar bij denken! Haha! )

Afbeelding
Op de buitenrit natuurlijk wel een cappie op, maar voor de foto even snel afgedaan. Had ik beter niet kunnen doen aan mijn haar te zien! Haha!

Afbeelding

Daarna afgezadeld en mochten Kia en Ies nog even samen in de bak rommelen (Mander stond in het weitje ernaast.)
Afbeelding

Als het morgen droog blijft gaan we de vee-wagen even uitproberen en naar het strand met Mander en Ies en de digi gaat natuurlijk mee! Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 09:41

Ik vind Kia wel een leuk beest om te zien. Ze kijkt er echt zo bij van "jee, moet ik nou echt met dat kleine grut op de foto..." Haha!

En Es, die foto's zijn zo klien op het scherm dat je dat haar van jou bijna niet ziet, hoor. }>

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:40

die middelste foto's zijn geweldig *LOL* op een rij; van klein naar groot Haha!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:53

Leuke foto's! Was ook ideaal weer om buiten te rijden. Ik vind het altijd wel jammer dat ik nooit foto's van het buitenrijden zelf heb. maar heb helaas nog nooit iemand zo gek gekregen dat ze op de fiets meegaan om foto's te maken Haha! Ik zie trouwens ook niks aan je haar.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:00

Leuke foto's Es! Lachen Heerlijk hè, lekker buitenrijden Lachen
Ben benieuwd naar de foto's van het strand!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:04

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van het strand!! En ook benieuwd of de rit in je supersonische vrachtwagen allemaal goed is gegaan, zal vast wel Lachen

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:20

Die foto's zijn echt superleuk geworden Es!! Alleen je mag wel tegen Gwenny zeggen dat ze eens wat vrolijker mag kijken Knipoog!! Als het nou goed blijft gaan met Kia gaan we zeker vaker buitenrijden he!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:33

Hele leuke foto's Es! Ik krijg alweer helemaal zin in de volgende keer dat ik julie kant op kom!!

*wil vakantie* Haha!

Echt heel leuk, en die paarden kijken wel allemaal even duf op die foto's he? *oortjes opzij Haha!*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:36

binnenkort Mander en Tos foto's Knipoog

Ben benieuwd hoe het aan het strand gaat en hoe het met je wagentje is!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 18:04

Zeker Arjette! Volgende keer misschien een drafje en zo steeds verder. Het ging hartstikke goed!

Ik hoop alleen dat er strandfoto's komen morgen, er is 40% kans op regen. En als het net zulk bagger weer is als nu, denk ik niet dat we gaan! Haha!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:13

ziet er leuk uit!! kom volgende keer langs mij rijden dan ga ik ook mee!!! (als je het aandurft.... haha)

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:21

Ik vind de fotos echt heel leuk. Sorry voor Kia`s kont, maar het is een mooi paard, dus een mooie kont bedenken is natuurlijk niet moeilijk Lachen
Wat is Ies groot he?! Haha!
Maar het buitenrijden was erg leuk!

Mijn hele logeerpartij bij Esther was super!!!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:31

Eej Gwen thanx voor het compliment!! Je moet vaker bij Esther logeren want dan kan je vaker mee buiten gaan rijden. En een beetje oefenen op het maken van foto's van Kia MET kont Haha!