langverwachte foto's van mijn Jurga

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 22:46

Hier wat oudere foto's van mijn paardje!!! Dit is dus Jurga, mijn Cambridge Cole x Hoogheid x Indiaan!!! Ze is van 6 mei 1991, nu dus tien jaar jong en een KWPN tuigpaardstermerrie, drachtig van Paddox (Ferro x Darwin).

Eerst maar beginnen met haar mooie hoofdje:

[img]../upload/485/hoofd.jpg[/img]

Dit is een foto van de eerste keer dat ik Jurga in real life zag:

[img]../upload/485/johan.jpg[/img]

Dit is een foto die ik van haar fokker heb gekregen, Jurga als veulen met haar moeder Alburga:

[img]../upload/485/moeder.jpg[/img]

Dit is haar broer, een ruin uit dezelfde moeder, de vader ben ik even vergeten...:

[img]../upload/485/broer.jpg[/img]

Dit is dus Jurga met de eerste pony van mijn nichtje, genaamd Beauty (een Baccarat):

[img]../upload/485/beauty.jpg[/img]

Een errug dom kijkende Jurga...:

[img]../upload/485/ingevlochten.jpg[/img]

Paarden in de sneeuw, Jurga en maatje Harald (V. Bazuin)

[img]../upload/485/sneeuw.jpg[/img]

Een foto van Jurga voor de kar tijdens een menwedstrijd van de menclub..mijn vader en ik als groom:

[img]../upload/485/wedstrijd.jpg[/img]

Een oude foto, hier staat ze voor onze oude kar, dit was tijdens een wedstrijdje met wat tuigers hier in Lunteren haha...:

[img]../upload/485/kar.jpg[/img]

Ik met Jurga op tweede kerstdag dit jaar in de sneeuw in het bos...ze mocht mee wandelen met mij, mijn ouders en de honden haha:

[img]../upload/485/bos.jpg[/img]

Jurga met Siebren (Fries) en Beauty (met mijn vader en nichtje):

[img]../upload/485/drie.jpg[/img]

Hoezo: wij willen wortels?:

[img]../upload/485/ikendrie.jpg[/img]

Nog een foto van Jurga:

[img]../upload/485/jurga.jpg[/img]

En tot slot, hoe kan het ook anders, last but not least, de droomhengst Paddox:

[img]../upload/485/paddox.jpg[/img]

Zo, dat waren mijn foto's, ik hoop snel wat betere te hebben!!! Greetz Ilona

_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-08-10 23:54 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-08-10 23:56 ]</font>


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 07:34

Hai Jura!!! Ja, Jurga is zeker tuigpaard, maar idd zou je het niet altijd zeggen!! Vraag maar aan Roel, Maarten, Prisca, Mayo, tallie, favo (en misschien wel meer die haar gezien hebben). En toch is ze tuigpaardstermerrie. Ze kan het wel hoor, tuigen Haha! Haha! Haha! !~Maar ja, ik ben erg trots op wat zij allemaal voor mij doet!
En Maarten: ik heb pas een foto gemaakt van haar geflapper, half van onderen, je ziet dus echt een hanglippie!!! Maar die is niet zo tof en die heb ik ook niet ingescand staan....
Greetz ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 17:32

Jantina: Ja, die Bazuin is echt wel leuk Haha! !!! Ik heb hem eens twee weken verzorgd en gereden en als ik meer tijd had, ging ik hem bijrijden, maar helaas... Verdrietig
Ik rijd Jurga zelf onder het zadel, heel zelden men ik een keer, maar ik wil het nog gaan leren!!! Zeker weten! Vooral als mijn veulen in tweespan gaat met mams....dan wil ik het zeker al kunnen! Ja, het veulen houd ik zelf. Betaal zelf de dekking ed en het onderhoud zometeen, dus het wordt helemaal mijn eigen paardje! Ik kan echt niet wachten...Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 10:40

er komen heel gauw nieuwe fot's van haar met Steef hahahaha op haar rug waar ze aan het springen is en ik zal nog veel meer mooie foto's van haar inscannen bij mijn oom!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 29 bezoekers