Nijn het gerede Konijn....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Nijn het gerede Konijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 18:21

Van de week was ik aan het auto rijden en zie ik ineens een Konijntje zitten langs de weg, dus ja meteen op de rem ieeeeeeeeeeeeeeeek slip stop... Haha!
En zeg tegen harry vlug ga dat Konijn eens vangen, hij zei ja daaaaaaaag ga een beetje een konijn achter na rennen. Verward Extreme duivel
Maar hij deed het toch, hij hoefte niet te rennen het arme beesie bleef zitten..en Harry kon hem zo pakken.. Pling

Helemaal vermoeid en uitgehongert en vies was hij/zij??
Harry is nu een heuse Konijnen hok aan het timmeren..
Ik heb hem maar Nijn genoemt(kon zo snel geen naam verzinnen)
officieel heet hij "Nijn het gerede Konijn.."....hhhhhahhahhahhaha Haha!

Hij maakt het goed, inmiddels al lekker aan het eten en zich aan het wassen en is weer helemaal vrolijk en blij..
In het begin dacht ik wel zo van ik hoop niet dat hij dood gaat, dat hij zo ziek is geworden van zijn reis, want volgens mij was hij(of zij) al lang op reis zo mager en vies en moe..
Wie weet was hij wel aangereden als we hem/haar niet gevangen hadden....
gossieeeeeee .....

Eigenlijk wou ik geen huisdieren meer er bij maar voor Nijn maak ik een uitzondering..

gr Monique al vast hier komt Nijn.....

Afbeelding
Hoi Ik ben Nijn
Afbeelding
Afbeelding
Ik zit in een veels te klein kooitje, maar mijn huis(villa) is nog niet klaar....

Afbeelding

Afbeelding
Waar ik nu woon hebben ze nog veel meer dieren, dit is Lisa bv
Afbeelding
Hier zit ik lekker in de schaduw bij de vijver, lekker hoor zo kan ik het wel hebben......
Afbeelding
Afbeelding
S'avonds mag ik lekker door de huiskamer lopen en meestal zit ik bij het vrouwtje..dan kan ik even lekker mijn beentjes strekken en lekker overal
aan snuffelen en bekijken..
Afbeelding
Hier lig ik in de armen van mijn redder..hij heet dus Harry zoals Monique al vertelde..hij kriebels mij lekker achter mijn oortjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kijk op de kast daar staat een mini Tinker...leuk he???

nou tot de volgende keer mischien...

groetjes Nijn
Laatst bijgewerkt door FotoDesign op 10-05-03 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:24

Wat schattig! Vooral die foto's met die varens voor het kooitje is leuk...net alsof hij op zo'n tropisch eiland zit! Haha!
En heeft hij nu blauwe oogjes?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:29

Wat een schatje!
Goed dat jullie hem hebben gered, want voor hetzelfde geld was Nijn inderdaad bijv. 5 minuten later aangereden Boos!
Maar zo te zien heeft Nijn het naar zijn zin bij jullie! Haha!

Krijgt Nijn echt een Villa??? Of gewoon een konijnenhok???

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:32

wat een lieverd!!echt goed dat jullie hem hebben gered,zo te zien heeft hij het al erg naar zijn zin!!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:42

Wat een leuk ding! ik heb eigenlijk nog nooit een knijn met blauwe ogen gezien Lachen

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:12

ahh mooi hoor.. op de voorlaatse zie je nog een beetje dat die vies is, maar niet echt dun.. hij zal het zeker erg goed bij jullie hebbe en dan wel foto's maken van zijn villa he Tong uitsteken

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:54

aaaaaah wat een lieverd Lovers

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:59

Leuk ding! En inderdaad geen wild konijn.

Misschien weer zo'n beestje dat ondoordacht is aangeschaft voor de kinderen. Kinderen kijken er niet naar om. Gezin gaat op vakantie. Afijn, je kent het verhaal wel.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 20:06

Apple schreef:
Leuk ding! En inderdaad geen wild konijn.

Misschien weer zo'n beestje dat ondoordacht is aangeschaft voor de kinderen. Kinderen kijken er niet naar om. Gezin gaat op vakantie. Afijn, je kent het verhaal wel.


Dat vermoeden hadden wij dus ook......
Maar goed dit Konijn heeft geluk gehad, ik rem voor dieren en hou van ze en kan dat echt niet hoor zo'n beesie aan zijn lot over laten..

We hadden het er wel al over dat het zielug is zo alleen dusssssssssssssssss
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaha
ZEG MAAR NEE HEB JE ER STRAKS TWEE..
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhaa

Monique

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:16

Gewoon vaak rondrijden met de auto Lachen Dan kom je nummer twee vanzelf nog wel tegen Haha!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:21

dat konijn voelt zich al goed thuis geloof ik!! gelukkig heeft hij een thuis gevonden. ik mag er niet aan denken als hij daar zo bleef... zielig!
gelukkig is het anders uitgedraaid! succes!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:27

Ach wat een dotje... Lovers
Geweldig dat jullie hem hebben opgevangen, anders had ie misschien nog wel tijden rondgezworven en wat al niet meer... Scheve mond
Maar zou je niet een advertentie zetten in een wijk krantje ofzo, misschien is die wel ontsnapt uit zn hok ofzo, en zijn die mensen nu heel verdrietig... Scheve mond
Mijn konijntje had er ook een handje van om te ontsnappen als mn broertje het hokje weer eens niet goed had dichtgemaakt... Boos!