foto's van Regina

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

foto's van Regina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:28

Dennis (denman op bokt) belde op of ik de digi mee naar stal wilde nemen, dus dat heb ik braaf gedaan Schijnheilig en zie hier (een deel van) het resultaat. Alleen vond Dennis, de schuur of de kont van mijn paard af en toe iets interessanter dan het hele paard met mij erop, dus zijn er niet zo heel veel foto's goed gelukt. Toch bedankt hoor }>

Eerst een paar foto's in de wei:
Vooraan een pony van een stalgenootje, Ladina (myrthe gaat deze pony in haar vakantie rijden), daarachter Regina
Afbeelding

De (2-jarige) shetlander, Floortje, op stal
Afbeelding
Afbeelding

Nog een keer Floortje met Ladina en Dennis
Afbeelding

Regina onder het zadel, als ik erop zit heb ik toch echt het idee dat ze een stuk dieper loopt.
Al het commentaar op mijn houding, manier van rijden e.d. (voor zover te zien op deze foto's) zijn meer dan welkom.
Afbeelding
Afbeelding

Hier waren we eigenlijk al klaar, maar Dennis wilde toch nog een keer proberen om ons te fotograveren
Afbeelding

Nog even zonder zadel, een beetje bewogen
Afbeelding

En na het rollen
Afbeelding

Dennis mag de foto's van zichzelf even zelf op bokt zetten, kan hij nog even censuur toepassen Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:43

Jaja, ik ken je nog Lachen
Dat paard op de manege, is dat ook een gelder?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 21:31

Bedankt voor de reacties!
Het viel mij idd ook al op, dat ik wel erg naar beneden kijk (dat wist ik eigenlijk ook wel) maar vooral dat ik mijn handen zo ver uit elkaar en zo laag heb, best wel confronterend van die foto's Haha!
Annetje, wij hebben idd een hele zware bak, de bak is pas net aangelegd (en het heeft nog niet erg veel geregend), en het zand dat er in ligt is ook niet ideaal. Maar goed, ben allang blij dat er nu een bak is....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 08:11

sonjabelgium schreef:
Wat een leuke shet zeg!!!!!!

En een super eigenwijs beest, dat door alle draadjes heen gaat en zich overal mee moet bemoeien Haha!

Wat vinden jullie trouwens van hoe Regina loopt?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 11:32

Ik had idd een hele natte broek toen ik van haar afstapte Haha!
Maar het viel me alles mee hoe ze zich gedroeg.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:03

Simone, je moet idd snel een keertje komen.
Nathalietjuh, is idd al een paar keer gezegd Haha!, maar bedankt voor je reactie.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:43

Ach, ze gaat het land op en de volgende keer borstelen we het er zo weer af. En met een beetje geluk is de eigenaar er dan ondertussen mee wezen mennen Haha!
Toch zou het fijn zijn als dat beest zich een keer fatsoenlijk uit zou schudden...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers