Rij en andere fotos van GENDEROSE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Rij en andere fotos van GENDEROSE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 19:46

Fluffy lag te genieten in het zonnetje *LOL*
AfbeeldingAfbeelding

Voor het poetsen...
Afbeelding
En erna!!
Afbeelding

En even rijden. Let niet op mijn rijkunsten Lips are sealed Het was de eerste keer weer na lange tijd dat ik Gen met zadel reed, en daarbij liep ze naar mijn mening ook niet helemaal goed. Ze liep niet kreupel, maar ze liep ook niet lekker... En daarnaast was ik ook een beetje gespannen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Poseren!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jullie merken zeker wel dat ik van wit houdt Haha!
Afbeelding
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QAC4BBUTwWcw0AODFmuaEuUjuRNWw!yGYvA6UaDay8csm3QKNyr*c1pZvSjGyPEoVy7*ML5HsRCWH!rES9OQ5Mhld*hg!coGqo64BBxweBk/ddd.jpg?dc=4675421194876976821[/igm]Afbeelding
Even rollen
Afbeelding
Afbeelding
Boze Genderose Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*LOL*
Afbeelding
En terug in de wei ook nog even crossen!!
Kwijl
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat waren ze weer van mijn schoonheid
Mooi is ze he?! Lovers

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 19:48

Leuke foto's!!!! ziet er ook schattig uit met dat veulen erbij!! Haha!:D

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:00

ahh schattig zo met dat veulentje erbij Lachen bij die rol-foto kijkt hij/zij? echt zo van mam, wat ben jij daar nou aan het doen op de grond?! Haha! wat is het gras trouwens supergroen Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 20:08

miesjelluh schreef:
wat is het gras trouwens supergroen Tong uitsteken

ja mooi weitje!! Eerst stond ze op een heel kaal weitje, ging toen naar een wei waar schapen een heel tijd hadden gelopen en toen naar dit mooie weitje (waar ook een klein tijdje schapen hebben gelopen). Over een tijdje mag ze zo'n lap hebben, waar de koeis oplopen. daar is het gras rijker, dus opbouwen is een must!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:14

miesjelluh schreef:
ahh schattig zo met dat veulentje erbij Lachen bij die rol-foto kijkt hij/zij? echt zo van mam, wat ben jij daar nou aan het doen op de grond?! Haha! wat is het gras trouwens supergroen Tong uitsteken


Hij kijkt eerder van" 'mam' kijk je uit waar je heen zwaait met die grote hoeven van je Knipoog " (naar eerdere ervaring of aanvaring Knipoog )

Die weide is heel kunstig groen zo!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:15

Leuke fotos.
Echt schattig ook met je veuletnje erbij, maar ik vid het nog steeds jammer dat het er geen twee meer zijn.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 20:19

orri"]
[quote="miesjelluh schreef:
ahh schattig zo met dat veulentje erbij Lachen bij die rol-foto kijkt hij/zij? echt zo van mam, wat ben jij daar nou aan het doen op de grond?! Haha! wat is het gras trouwens supergroen Tong uitsteken


Hij kijkt eerder van" 'mam' kijk je uit waar je heen zwaait met die grote hoeven van je Knipoog " (naar eerdere ervaring of aanvaring Knipoog )

Die weide is heel kunstig groen zo!
[/quote]

Haha! Hij is snel leers Haha! Het is er letterlijk ingeslagen *LOL*

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 20:20

Annetje schreef:
Leuke fotos.
Echt schattig ook met je veuletnje erbij, maar ik vid het nog steeds jammer dat het er geen twee meer zijn.


Ja dat is zeker jammer... Maar gelukkg heeft hij geen pijn meer

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:39

Ze is echt mooi,
hoe gaat dat, hoe Wodka meeloopt tijdens het rijden...?
Loopt hij niet in de weg o.i.d

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:39

Mooi zeg!!!!!
Dat Veulie is ook zuper lief!!
ik vind de laatste foto het aller aller mooist!
Echt zo'n poster uit de penny Kwijl Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 21:46

AmyII schreef:
Ze is echt mooi,
hoe gaat dat, hoe Wodka meeloopt tijdens het rijden...?
Loopt hij niet in de weg o.i.d


Gaat goed hoor. Hij loopt achter mamsie aan, echt zo met zo'n hoofd van: WACHT ZOU!!!!!!!!!!
Hij loopt niet weg, hij kan ook niet uit de bak. Het liefste zou ik hebben dat ie lekker vorozichzelf gaat lopen, of liggen, maar hij rent liever met mams mee. Nu gaat het nog, nu rij ik helemaal niet lang ofzo, maar asl ik langer ga, doen we hem binnen.

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:57

wow wat een verschoil na het poetsen!! echt schattig zo'n veulentje in de bak Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:08

Probeer hem nu vast gewoon een kwartiertje per dag op stal te laten als jij wat gaat doen, dan voorkom je een heleboel problemen als hij straks gewent is om altijd mee te mogen en jij wil langer rijden. Eigenlijk vanaf de eerste dag zo diertje een kwartiertje alleen laten, en merrie weghalen, dan kunnen ze na korte tijd zo een uurtje alleen blijven.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:46

loopt dat veulen de hele tijd mee als je rijd. bouwt wel een degelijke coditie op zo Haha!

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 23:16

Pipo schreef:
Probeer hem nu vast gewoon een kwartiertje per dag op stal te laten als jij wat gaat doen, dan voorkom je een heleboel problemen als hij straks gewent is om altijd mee te mogen en jij wil langer rijden. Eigenlijk vanaf de eerste dag zo diertje een kwartiertje alleen laten, en merrie weghalen, dan kunnen ze na korte tijd zo een uurtje alleen blijven.


Ze zijn al een aantal keer uit elkaar geweest. Toen nog met zijn broertje in een stal gebleven. Wil het zelf ook opbouwen, maar de boer heeft liever dat ik hem mee neem, zodat het lekker buiten kan blijven. Hij heeft ook het liefste dat ik in de wei rij, maar dat vindt ik zelf wat mnder. Zal het nog wel even vragen, want toen hij dat zei was het toch iets anders omdat het meerendeels om Wiskey ging, die moest lekekr zo lang mogelijk in de wei blijven in het zonnetje.