photoshop Milena

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 13:26

Nee je kan beter met een 'path' werken en met het pennetje punten zetten en door je muis te bewegen lijnen maken, zodat je een perfect uitgesneden voorwerp krijgt. Had het ergens anders al gezegd. Met het gummetje en toverstafje krijg je lang niet zo'n goed resultaat.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 13:43

Neehoor, een path maken is 'de professionele manier'. Het gummetje kan je bebruiken bij hele goede foto's. Een path kan je bij alle foto's maken, ook slechtere. Het gaat ook nog het snelst en je kan het altijd nog bewerken achteraf. Je lijnen worden veel scherper en je kan ook nog kiezen voor soft of hard edge. Bij een gummetje heb je dat veschil ook wel door een harde of zachte gum te gebruiken, maar je kan het nooit meer achteraf bewerken. Ik werkte vroeger ook weleens met gummetje o.i.d., maar ik kreeg al gauw op m'n flikker. Nu ben ik blij dat ik toen ben 'gedwongen' om met paden te werken, want het werkt gewoon beter en sneller. Als ik een baan als grafisch vormgever heb, denk ik niet dat ze het erg waarderen als ik met een gummetje objecten vrijstaand maak! Lachen
_________________
Wie het laatst lacht, denkt het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-03-17 12:49 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 39 bezoekers