Foto's boktrit bij Bergemo, deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Foto's boktrit bij Bergemo, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 00:24

Dit zal denk k wel het laatste deel zijn. Het zijn nog lang niet alle fotos want ik had er wel 75 ofzow gemaakt. Maar de leukste staan erop…nouja…niet allemaal want de close-ups van wendy staan er nog niet op, ik wil namelijk nog niet dood *LOL*
Dit was na de rit....

Afbeelding
Links-rechts-Links-Rechts –hijg-hijg- Lips are sealed JULLIE LOPEN UIT DE MAAT!!!!!!!:(
Linksvoor: leoni, daarnaast Linda. Achteraan van links naar rechts: Ingrid, Anne, Fleur.
Afbeelding
Aaaaaaah! Yentl, wa die zon nou zoooooo fel of wou je gwoon niet op de foto :S
Afbeelding
Fleur in de snackbar(de schnitzel in Heijen)
Afbeelding
Toen Linda..allemaal onverwachts van iedereen... Haha!
Afbeelding
Daarna Anne
Afbeelding
Enne, yentl Gaaaap Moe?¿
Afbeelding
Ingrid
Afbeelding
Met heeeeel veel moeite Leoni. Kijk die vinger es…phew net op tijd geknipt. Ik zou em gewist hebben Extreme duivel
Afbeelding
Mjammmmieeeeeeee………. Kwijl
Afbeelding
Leoni met haar vader naar huis met het Busje waar ze zich dood voor schaamde. Maar het was echt niet zo erg hoor….met deze foto ben je vast happy!
Afbeelding
Wij reden weg, en nog ff heeel snel een pic nemen van ingrid en Fleur die ook naar de auto liepen.
Helaas van Anne geen foto want die was eerder weg, en toen was k te laat met knippen…


Yentl, Linda en ik ging samen naar huis. En daar zat ik dan met 2 heeeele rare vogels in de auto:
Afbeelding
Linda….-dát is toch geen familie van mij hoop ik!!!!-ik kreeg em zelfs niet meer rechtgedraaid
Afbeelding
Enne yentl als penny meisje met een zelfgemaakte casco cap….:J

dat waren alle fotos....ik vond het echt een hele leuke en gezellige dag! en een 2de keer komt wel denk k, of niet?


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 00:27

Kijk trouwens es ff naar de tijd dat ik em geplaatst heb: gewoon om half 2 snachts! én dat alleen maar voor jullie...want anders zouden jullie nog een weekje moeten wachten.....pffff..als mijn ouders dit wisten......Haha! ik ga nu pitten :J

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 18:55

hahhaa...het is eigenlijk een "gewone' cap. maar op mijn (nieuwe) cap zat een kaartje met een sticker van casco. dus die op die van yentl geplakt...echt lol....*LOL*


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 19:16

haha macario.....wat is dat nou? gromm.....het is toch leuk Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers