sommige mensen verdienen geen pony's..... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

sommige mensen verdienen geen pony's..... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:47

Dit is het zwartwitje wat we ook "gered" hebben ... We hebben har geplukt gekipt en gewassen.. op 1 vierkante cm zaten wel 50 luizen.. echt een en al luis t arme ding t is een wonder dat ze nog leeft! We hebben haar een uur lang geplukt , geknipt en gewassen en ik moet zeggen dat ze is opgeknapt al zou je dat niet durven zeggen als je deze foto's ( na het wassen enz. ) zou zien... Huilen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nog 1 van mijn frummeltje.. ook na een wasbeurt... Ach gut



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:52

Afbeelding

zo "was" ze .. niet echt duidelijk maar dan heb je wel een iedee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:14

stef schreef:
hoe oud is de zwartbonte? ook een jaarling?

Het is in en in triest (het kleintje is in vergelijking met de ander super verzorgt zowat....)
de zwartbonte is een merrie van een jaar of 7 .. die man wilde haar nog dekken ook dit jaar Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:26

stef schreef:
wist die man niet beter? Kon ie niet beter? Of dacht ie echt dat ie goed bezig was?
die man is gewoon erg makkeijk.... Ah nem maar mee ( wel tgen betaling natuurlijk ) gaat ie binnen een maand dood krijg je je geld terug.... Hij vind dit gewoon een goede manier van paardenverzorgen.. jaja hij geeft les en jureerd vaak... nou sorry maar waar zit je verstand van paarden dan? als je paarden er zo uit zien.. er liepen nog veel drachtige merrie's allemaal van de zelfde hengst en ach die mag zijn kinderen ook weer dekkken... Wij waren er een week terug ook geweest, toen liep er een vosje "das een kreng" komen de week erna om te regelen van deze en toen was ie ineens dood... ?? Gaf ie niet om een hoog drachtige merrie ineens dood .. ach kan gebueren jaja sorry maar een gezonde pony gaat niet zomaar dood.. de moeder van die kleine van mij liep erg stijf net als een ander schimmeltje werd ok nietnaar gekeken.. echt sneu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 07:39

Polly schreef:
jeetje zeg! Dat soort mensen zouden echt geen pony's mogen hebben, lopen al zijn beestjes er zo bij (zo mager bedoel ik)



er was nog 1 merie "leeg"die was ook behoorlijk aan de dunne kant de rest was allemaal drachtig dus daar kon je niet goes aan zien of ze dik genoeg waren.. Wel zaten ze allemaal onder de luis en moesten ze hoognodig naar de smid. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:34

Avanti schreef:
Mischien kan je haar laten scheren dan kan je de luizen beter verwijderen.

Echt triest ja, hopelijk knap ze snel op. Ik vind het heel goed dat je dit doet
Wel een schattig hoodje trouwens. Lachen
we hebben haar al kaal geplukt.. al het haar wat bleef zitten hebben we afgeknipt. Aangezien we daar geen stal hebben kunnen we haar niet helemaal kaal maken... al zou hetind wel beter zijn voor de luizenbestrijding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers