Meeting Antoinette: versie Shalan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Meeting Antoinette: versie Shalan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:08

Hey

Al sinds de zomervakantie chatten ingrid (Shiloh) Antoinette (antoinette) en ik met elkaar. Sinds die tijd zitten wij ook allemaal op bokt maar Ingrid en ik hadden Antoinette nog nooit in het echt ontmoet en andersom Antoinette ons dus ook nog niet. Na zeker 8 maanden chatten en bokken kwam Antoinette eindelijk eens richting Tilburg en Goirle.
Toen we haar van het station hadden opgehaald gingen we richting mijn huis in Goirle. Daarna gingen we naar onze manege (van Ingrid en mij) en wij showden onze pony'tjes.

Ingrid en ik gingen vrijrijden dus eerst gepoetst, opgezadeld en lekker wezen rijden. Antoinette had haar digi bij en heeft wel 130 foto's gemaakt!
Hier hebben jullie een kleine impressie van het Shalan gedeelte. Ingrid plaatst haar gedeelte met foto's van Dunday.

Welkom in de stal van Shalan:
Afbeelding

Toen zijn we gaan poetsen, haar hoofdje:
Afbeelding
Afbeelding

En Shalan helemaal, ik sta ernaast:
Afbeelding

En toen gingen we rijden, eerst instappen, dat doe ik altijd zowat op westernmanier Tong uitsteken:
Afbeelding

Tijdens het rijden, even halthouden *kwijl* Kwijl :
Afbeelding
Afbeelding

Omdat het geregend had waren er ook plassen en dat is natuurlijk eng!
Afbeelding

Maar kijk wat dapper Shalan is! Ze kan er gewoon in staan!
Afbeelding

Tijd voor een galopje:
Afbeelding
Afbeelding

En drafje zonder zadel, lekker relaxed met 1 hand:
Afbeelding

En na het rijden ben je natuurlijk moe:
Afbeelding

Dameszit:
Afbeelding

Lekker na het rollen:
Afbeelding

En ook Ingrid en Dunday waren er hoor!
Afbeelding

Zo dit waren de foto's die ik wilde laten zien, heb ze zelf ook nog lang niet allemaal gezien.

Ik vind er heel veel echt super gelukt, wat vinden jullie ervan? Je mag best kritisch zijn maar niet al te lang over 1 ding blijven zeuren als ik iets echt fout doe, ik zal het proberen te veranderen dan.

En Antoinette, echt SUPER bedankt, ik ben er heel erg blij mee en het was een geweldige dag. Ik hoop dat je Shalan en Dunday leuk vond en de manege een beetje gezellig!

Hier is de link naar de andere foto's van Dunday en Ingrid:
[ITP] Meeting met Antoinette: Versie Dundee

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:25

Leuke pony zeg die Shalan! Super lief hoofd!
Mag ik je een tip geven? Probeer in de galop wat meer op je kont te gaan zitten en echt mee te schuiven met de beweging.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:41

ahh mooi paard joh.. die dat ze in het water staat (de 2e) en die ene dat jij zo op haar ligt die oortjes zijn grappig

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:47

Supergave foto's van een supergaaf paardje natuurlijk. Alleen dat meisje met die bril, moest die er nou echt bij? Geintje Haha! Haha!
Jullie zijn een superstel, jullie horen gewoon bij elkaar. Maar ik denk wel dat Fabiënne1 gelijk heeft. Je lijkt een beetje ongemakkelijk te zitten. Gewoon zitten alsof je voor tv zit. Weet je, je moet denk ik weer eens op Odisse rijden Knipoog dan leer je het wel.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:30

hey fleur
ziet er goed uit alleen in de galop moet je je eigen toch meer gaan ontspannen want je komt nog wel te veel het zadel uit..... voor de rest ziet het er goed uit. *LOL*

tanja tot msn

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:52

euke fotos Fleur!
Shalan glanst mooi, maar ik vind Dundee/Dunday toch net iets mooier! Lachen
Leuk voor jullie dat het zo gezellig was.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:19

hej mutskes

hele leuke mooie foto's maar dat had ik al eerder gezegd ntl Lachen
en heb jullie zelf ook zien rijden toen ik samen met mn swertje op de manege was en met kris en shees.
jullie passen goed bij de paardjes jah Tong uitsteken
ach en die paar dingen waar je op moet letten tijdens het rijden zie bovenstaand en aan wat je zelf tegen me zei dat komt vast wel goed.

groetjes fabske

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:22

Hoi,

Ik wil ook tegen jou nog even zeggen dat ik een super dag heb gehad bij jullie. En dat jullie maar snel eens deze kant op moeten komen.

We hebben zeker geluk gehad met het weer, he?!
Het was ook erg grappig om Shalan en Dundee eens irl te zien na al die verhalen. Het zijn hele leuke beestjes, zeker weten *LOL*

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:21

Leuke foto´s. Fijn dat ze in de draf en stap zo ontspannen loopt, probeer dit ook in galop te doen wat je in stap en draf doet. Hand naar voren en los laten. Natuurlijk niet uit elkaar laten vallen, maar wel dat ze lengte krijgt. Je zult zien dat ze dan veel makkelijker naar beneden zal komen met haar hoofdje Lachen
Veel succes Lachen

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 19:55

rinnie1982 schreef:
Leuke foto´s. Fijn dat ze in de draf en stap zo ontspannen loopt, probeer dit ook in galop te doen wat je in stap en draf doet. Hand naar voren en los laten. Natuurlijk niet uit elkaar laten vallen, maar wel dat ze lengte krijgt. Je zult zien dat ze dan veel makkelijker naar beneden zal komen met haar hoofdje Lachen
Veel succes Lachen


Ik denk dat je niet mij met Shalan bedoeld maar Ingrid met Dunday. Ik ben niet bezig met het aan de teugel rijden maar wel met het ontspannen. En volgens mij had ik geen draf foto's geplaatst.

Bedankt voor jullie berichtjes!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:23

wat een mooi paardje zeg! Kwijl
leuke fotos ook !!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:11

leuke foto's!
leuk paardje ook.
en het commentaar dat ik had is al gezegd, dus ik zal er niet over doorzeuren Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 12:37

Haha Zeker het blijven zitte n in de galop:P

Ik weet het ik rijd slecht maar t gaat denk ik hier meer over Shalan. Want ik ben alleen maar een storende factor.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:19

Leuke foto's Fleury, van shalan. Ik vind die ene galop foto echt helemaal geweldig! Het doet me zo denken aan zo'n arabieren galop foto die ik ergens een keer gezien heb, best bekend plaatje, maar ik zou zo niet kunnen zeggen welke...

De rest van de foto's krijg ik van antoinette opgestuurd op cd, dus die zul jij dan ook wel snel van mij krijgen Tong uitsteken