Boktrit Bergemo versie Fleur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:14

oeij fabienne vosjes hebben ze veel op Bergemo hoor! Als jullie volgende keer gaan en ik kan wil ik ook mee met mijn Red Bulletje

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:59

Oh jee?? Nou dat komt dus echt nooit goed hoor. Op de een of andere manier ben ik met ponykamp altijd terug gekomen maar vraag niet hoe. Ik denk ook niet dat ik zo'n grote groep mee mag nemen. Als jullie ook in zijn voor een rit van een uur (in het kleine bos) dan kan ik er over nadenken.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:23

Citaat:
Dus toen hebben we maar besloten dan wendy ons de volgende keer moet gaan begeleiden.


Oh ja Verward Ik geef je weinig kans dat dat gaat lukken. Willeke is pas net nieuw daar dus ze is gewoon nog voorzichtig. Je had eigenlijk Claudia mee moeten hebben die is wat pittiger.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:22

Oké Claudia kan een beetje arrogant uit de hoek komen maar heb vrijdag voor het eerst les van haar gehad en ze is echt heel erg goed! Je kunt ook nog Femke mee krijgen. Da's de dochter van Hans

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers