Jazz voor de tweede keer aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:18

Het is echt een mooi paardje, op de foto's(waarop ze vooruitgaat Haha!) lijkt ze ook wel mooie gangen te hebben(het zijn natuurlijk momentfoto's, maar toch Knipoog.

Ik vind trouwens jou en Steef wel grappig, ik kan er niet aan doen, maar vind het gewoon grappig *LOL*(ik weet het, ik ben een raar mens Knipoog).

Valt ze nu eigenlijk op die eerste foto met singel? Of is die foto gewoon raar getrokken Knipoog.


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:27

De naam veranderen betekent ongeluk he Knipoog.Nee, ik geloof daar niet in, maar Take It Easy is wel leuk ja, en dan als roepnaam Easy of Take it he Knipoog.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:31

obsession"]
[quote="angelke schreef:
Het is echt een mooi paardje, op de foto's(waarop ze vooruitgaat Haha!) lijkt ze ook wel mooie gangen te hebben(het zijn natuurlijk momentfoto's, maar toch Knipoog.

Ik vind trouwens jou en Steef wel grappig, ik kan er niet aan doen, maar vind het gewoon grappig *LOL*(ik weet het, ik ben een raar mens Knipoog).

Valt ze nu eigenlijk op die eerste foto met singel? Of is die foto gewoon raar getrokken Knipoog.


Vertel!!! Mij en steef grappig?? Why??

Enne nee ze valt niet maar ze bokt en maakt zich helemaal rond, beetje raar moment.
Enne over dat bewegen klopt wel ze heeft echt 3 hele goede gangen...
[/quote]

Ik moest gewoon verschrikkelijk (geluidloos Knipoog)lachen toen ik jullie(vooral Steef eigenlijk, jij staat er niet echt duidelijk op Knipoog) zag, ik kon er niet aan doen, ik weet echt niet waarom Knipoog.
Maarja, dan ben ik ineens terug goedgezind dankzij jullie, dus vat het maar als een complimentje op Knipoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Ubermetrics en 61 bezoekers