Welsh Hengstenshow Zevenhuizen, deel 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Welsh Hengstenshow Zevenhuizen, deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:18

Ik ben vandaag naar de hengstenshow van Marthijs Brouwer geweest, van zijn drie Welsh hengsten; Vita Nova's Hannassi en de twee pas goedgekeurde hengsten Kielshoop Honeymill en Jonker's Metyo.
Het was behoorlijk besloten (maximaal 30 mensen) in de prachtige stallen daar in Zevenhuizen. Hier komen wat foto's:

Afbeelding
Dit was de prachtige en grote binnenbak daar

Afbeelding Afbeelding
Als eerste kwam Vita Nova's Hannassi, een prachtige oude hengst

Afbeelding
Als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij al rond de 20 is, hier kwam er net een hengstige merrie met haar veulen van Hannassi binnen Haha!

Afbeelding
Was wel een heel leuk veulen *LOL*

Afbeelding Afbeelding
Daarna kwam Jonker's Metyo

Afbeelding Afbeelding
Die is ook net twee week terug door de 32-dagen test heen gekomen

Afbeelding Afbeelding
Dat was ook wel een mooie hengst, maar bij ons op stal fokken we vooral vos, dus hebben we ook voor de voshengst gekozen Haha!

Afbeelding Afbeelding
En daar kwam eindelijk de prachtige hengst... Kielshoop Honeymill

Afbeelding
Hij is zoooooooooooo mooi, echt een kwijlhengst Kwijl Kwijl

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Hij liep echt heel mooi

Afbeelding
En stormde ook een keer het publiek in Haha!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ik ben echt helemaal verliefd op hem en ben erg benieuwd naar het veulen Lovers Lovers

Deel 2 zet ik er waarschijnlijk morgen op, want ik ben nu best moe van de hele dag in de weer Gaaaap
nou doeidoei

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:23

En wat vind je van de pappie van ons toekomstige veulen Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:25

Cealli schreef:
Hihi, mijn opa mijn opa mijn opa
(ik is wat dronken en zing nu voor mijn paard)
Maar ik vind het heel cool om eens een andere foto te zien van hannassi,
hij is de opa van mijn paardje Haha!


Ouwe Hannassi is vanavond nog bij ons op stal geweest om een merrie te schouwen Haha! (sorry geen foto's meer van gemaakt )

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 11:11

Cealli schreef:
Hoe is zijn gedrag eigenlijk?

geweldig, op de 32-dagen test hebben ze allebei een 9 gekregen, die hengsten zijn zo lief. We mochten gewoon bij ze de stal in en ze aaien, en de mensen die daar werken kunnen ook alles met ze. Ze kunnen alledrie de hengsten (dus Hannassi daar ook nog bij) bandageren enzo in hun stal terwijl ze los staan.
Ze doen dingen met die hengsten die ik bij sommige merries bij ons op stal niet eens zomaar kan doen

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 11:23

Cealli schreef:
Hmm.. beetje cool in het hoofd dus..
Is mijn paardje ook wel, maar hij kan af en toe zo vreselijk drammerig zijn.. Wil weten van wie hij dat heeft Knipoog


Hannassi is wel braaf, maar ook wel de drukste van die drie hengsten.
Daarom is Zilvia ook gedekt door deze hengst, want Zilvia is zo'n vreselijke heethoofd Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:53

Neel"]
Ik had beloofd om even te komen kijken naar de fototjes dus bij deze . Super mooie hengsten zeg en inderdaad die vos is erg mooi Tong uitsteken. Als het veulen er is mag ik vast wel een keertje mee komen kijken Knipoog Haha!


[/quote]

Tuurlijk, kom maar langs Haha! (volgend jaar wordt het ontzettend druk bij ons als de veulens er staan Haha!)

[quote="anafflope schreef:
ze zijn een beetje onduidelijk, maar wel super mooie paarden (of komt dat door de onduidelijkheid Tong uitsteken )

Klopt, stomme digi van ons Boos!
Maar ik vind ze op de foto's alleen maar minder mooi lijken, maar ze zijn iig mooier dan de slechte foto's in 'In De Strengen'

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:55

Anna-Jelly schreef:
Paultje, je meot nog heel wat leren van je pa Haha!
Vita nova's hannasie is de vader van paul enneh, paul is zo hengst als wat (mede door zn verleden) Maar vind het leuk om zijn vader te zien, die knappe verschijning is dus te verklaren Lovers


Hannassi is ook een hele leuke hengst en echt super fit voor zijn leeftijd. Ik weet niet of ik het volgende al eerder heb gezegd: Maar Hannassi kwam gisteren avond ook nog bij ons op stal om te kijken of een merrie nog hengstig was!! Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers