Eerste menwedstrijd van Martha en Vait!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Eerste menwedstrijd van Martha en Vait!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 21:48

Hier de foto's van Martha's eerste menwedstrijd, groom is alweer Hugo Haha!

Zie ook: [UZ] [AR]Eerste buitenwedstrijd van het seizoen gehad! en [ITP] Actie in de waterbak met mennen en nog meer! (dat ben ik Haha!)

Afbeelding
Hindernis 1

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hindernis 3, en hij vertikte het eerst om in de waterbak te gaan, daarom die draai op de 3e foto, die moest niet Knipoog

Afbeelding
Afbeelding
Hindernis 4

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/42654/incoming/Hindernis3(1).jpg[/img]
Hindernis 5

Afbeelding
Hindernis 6

Afbeelding
Afbeelding
En tot slot de vaardigheid, als ze nou geen 5 ballen had gehad, had ze prijs Knipoog

Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:53

wow, lijkt me gaaf zo'n menwedstrijd, zowieso mennen lijkt me gaaf, leuk paardje ook!!mooie fotos!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:33

Gaaf is dat het dat mennen! Ze doen het met Bunny ook, we zijn met pasen naar kralingen geweest. Ik zou eigenlijk gaan groomen, maar ik had dat nog nooit gedaan en het parcour was nogal ingewikkeld dus ik dacht laat iemand anders maar!
Hoe je zo'n heel parcour in je kop krijgt joh Verward Vooral waar je in een bepaalde volgorde langs hoge dingen moet.
Wel echt super gaaf om te zien, vooral als ze door de waterbak rennen Cool. Gewoon mennen vind ik niet zo maar zo wedstrijd met allemaal van die gave dingen vindi k echt stoer
Zijn er nou ook verschillende klasse's in het mennen?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 08:07

Gave foto's!!
Er zijn verschillende klasses ja.
Ik groom ook, alleen doen wij nu alleen dressuur en vaardigheid. Dat gaat prima, we gaan vandaag de eerste keer M starten.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 11:27

Avanti"]
Hoe je zo'n heel parcour in je kop krijgt joh Verward ?
[/quote]
Heel goed verkennen!!! En ik heb het geluk dat Hugo (onze groom) het heel goed onthoud!! En tussen de hindernissen door snel ff kijken hoe het ook alweer in elkaar zat.

[quote="Avanti schreef:
Zijn er nou ook verschillende klasse's in het mennen?

Officieel heb je klasse 1 2 3 en 4. Deze wedstrijd was een beetje alles doorelkaar. Het was ook een oefenwedstrijd, maar er word wel een klassement gemaakt met prijzen. Later worden alle wedstrijden opgeteld en dat maakt de Zuid-Nederlandse mencompetitie.