Ik op een kwpnertje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Ik op een kwpnertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 21:28

Oke...aanschouw....ik niet op mijn tink, maar op een echt paard!
T ging heel wisselend, en de fotograaf liet ook wat wensen te over }> Op de meest fotos sta ik half, t paard half, zijn helemaal wazig enzovoort.
Al het commentaar op mijn houding is welkom..oeeeeeeeeef dat word veel *LOL* Ik zag zelf al dat ik gigantisch achterover zit, ik moet meer rechtop zitten Bloos

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oke..voor deze foto schaam ik me kapot, maar ik moet hem er op zetten van de fotograaf *richtje* Zo erg zit ik normaal niet naar achter, maar ik ging proberen te strekken, waarbij ik het doorzitten moeilijk vond, en toen schoot hij ook nog onder mijn vandaan. Toen ik hem terug probeerde te rijden, reageerd hij niet goed op mijn handen, en ik wilde hem ook niet meteen in zijn bek hangen, dus toen gooide ik ff mijn gewicht in de strijd..... en ja...juist op dat moment werd de foto gemaakt Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er waren ook nog wat galop fotos, maar daar zag je alleen een stuk kont ofzo. Hiervoor reed ik op de andere hand, maar toen kreeg ze net het toestel in handen gerdrukt, en werd het helemaal niks.....
Ach...alles kan je leren, zelfs fotograferen Haha! [/img]

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:05

Afbeelding

Ok zeg is eerlijk, wat staat mij beter?? Haha!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:06

Heej! Renee...je hebt je avatar weer terug!! Wat gaaf!
Misschien had je m al weer eerde terug, maar ben de hele week niet op bokt geweest...

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 13:47

Danijelle schreef:
Je zit bij Tiko beter, veel rechter! Maar dat had je zelf ook al door.. maarja, moet mijn berichten ook opvijzelen Tong uitsteken


Ik rijd het makkelijkst als ik doorzit, en tiek zit heerlijk door, dus daar kan ik prima rechtop zitten. Als k iets achterover leun kan ik makkelijker doorzitten, vandaar Lachen

OW en siempie, harstikke bedankt voor het lichtermaken!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers